اخبار بازی

معرفی سه باندل هدست Vive توسط HTC

معرفی سه باندل هدست Vive توسط HTC

امروز شرکت HTC از مجموعه باندل‌های جدیدی برای HTC Vive Tracker رونمایی کرد تا بدین شکل فرا رسیدن فصل تعطیلات آخر سال را جشن گرفته باشد.

طبق بیانیه منتشر شده، شرکت HTC دو باندل فرست پارتی از سوی Hyperkin’s Hyper Blaster و Racket Sports Set و همچنین یک باندل با همکاری شرکت تردپارتی Rebuff Reality عرضه خواهد کرد. تمامی آن‌ها زمانی در اواسط ماه دسامبر عرضه خواهند شد و امکان پیش خرید کردن آنان نیز از هم‌اکنون دردسترس است. به‌علاوه این شرکت تایید کرده تمامی لوازم جانبی‌ها با عنواین VR ذکر شده سازگار خواهند بود.

باندل The Hyper Blaster شامل یک نسخه از بازی Duck Season به همراه یک Vive tracker خواهد بود. همچنین این محصول می‌تواند هم به عنوان اسلحه و هم به عنوان کنترلر حرکتی برای بازی‌های دیگری مانند Arizona Sunshine و The American Dream VR مورد استفاده قرار گیرد. شرکت HTC اعلام کرده است که این باندل تنها از طریق آمازون با قیمت 150 دلار فروخته خواهد شد.

باندل Racket Sports Set برای بازی‌های پینگ‌پنگ و تنیس طراحی شده است. این بسته شامل دو راکت پینگ‌پنگ، یک Vive tracker و یک نسخه از بازی وی‌آر Virtual Sports است. در حال حاضر این باندل با قیمت 150 دلار دردسترس بوده و از فروشگاه‌های آمازون، Abt Electronics، B&H Photo Video، Micro Center، GameStop و Newegg قابل تهیه است.

آخرین نیز باندل Rebuff Reality’s TrackStrap بوده که با استفاده از Vive tracker می‌تواند تمامی حرکات بدن را به صورت کامل تقلید و شبیه‌سازی کند. این باندل محتوی یک جفت TrackStraps و کد بازی Reedfoot Bluefoot Dancing بوده و با قیمت 25 دلار از طریق وبسایت رسمی Rebuff قابل تهیه است.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × 5 =