اخبار بازی

معرفی قاتل PS4 با نام رمز Anthem

معرفی قاتل PS4 با نام رمز Anthem

وی جی مگ: مدت زیادی از انتشار آخرین ساخته استودیو Bioware نمی‌گذرد و حواشی آن پایان ندارد. بعد از واکنش‌های منفی به کیفیت این اثر حالا شاهد حاشیه‌ای جدید هستیم و به نظر می‌رسد که تعداد زیادی کنسول PS4 در حال اجرا Anthem با مشکلات فنی بزرگی روبرو شده و بعضی از آنها حتی به اصطلاح Brick شده‌اند.

به گزارش وی جی مگ، از شب گذشته گزارش‌های مختلفی منتشر شده که دارندگان PS4 در حال تجربه بازی Anthem دچار مشکل شده و بعضا یا بازی به صورت کامل کرش کرده و کنسول به منوی اصلی وارد شده یا به صورت کلی PS4 خاموش شده. در ادامه و بعد از روشن کردن مجدد کنسول، کاربرها متوجه شده‌اند که دستگاه آنها وارد وضعیتی شده که بعد از قطع برق شاهدش هستیم و اطلاعات هارد باید بازسازی شوند.

وضعیت اما به همین جا ختم نشده و گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که شاهد حضور قاتل PS4 با نام رمز Anthem هستیم. برخی کاربرها اعلام کرده‌اند که در زمان تجربه ساخته جدید Bioware کنسول آنها خاموش شده و دیگر امکان روشن کردن مجدد آن وجود ندارد.

در ادامه اما EA توضیح داده که متوجه وضعیت پیش آمده هستند و به‌زودی مشکلات مطرح شده را برطرف می‌کنند. با این حال فرم‌های منتشر شده برای اعلام جزئیات مشکلات پیش‌آمده عملا نشان می‌دهد که EA و Bioware هنوز دلیل اصلی این موضوع را متوجه نشده و فعلا بهترین راه برای دوری کردن از این موضوع نرفتن به سراغ Anthem است. بازی که از دید فروش هم نتوانسته انتظارات موجود را برآورده کند و فعلا آینده‌ای نامشخص در انتظارش است.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

5 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 + سه =

  • دهنتو سرویس ea
    سالهای سال بود که میگفتم به مشتریام نرم افزاری که به سخت افزار آسیب بزنه کم نوشته میشه و کلا نیست. خیلی کم بوده و ایراد فیزیکی شدیدی وارد نمیکرده
    حالا بهم میگن برو بابا
    بازی اومده کنسول خراب میکنه. چه برسه به نرم افزار مخصوص خراب کاری
    خدایا ظهور کن. :-/

  • ارزومه کلا منهدم شه ea بلکه یکم دلم خنک شه از استودیوهایی که خریدو گند زد بش
    حالا با انتم یکم حال اومدم
    منتظرم همین بلا سر اکتیویژنو یوبیسافتم بیاد

  • من موندم اینا بازی ساختن یا بد افزار که باعث مشکلات سخت افزاری برای کنسول میشه.
    باید یه تشکر مشتی از EA کرد که توی این چند ساله گند زد به هر سری از بازی ها و استدیو ها که داره.
    یعنی هیچ شرکتی نمیتونه از لحاظ گند زدن رکورد EA بزنه.
    حالا dragon age 4 چی میخواد از آب در بیاد خدا میدونه.