اخبار بازی

معرفی مجسمه‌ای جدید برای کلکسیونرهای Crash Bandicoot

تا پیش از عرضه نسخه بازسازی سه گانه اصلی Crash Bandicoot عملا هیچ Action Figure یا مجسمه (Statue) مناسبی از این مجموعه به فروش نمی‌رسید اما کمپانی First 4 Figures مجسمه‌ای را از شخصیت اصلی این مجموعه در ماه جولای معرفی و عرضه کرد. مجسمه‌ای که به خوبی مورد توجه مخاطب‌ها قرار گرفت. حالا همین شرکت یک قدم جلو رفته و مجسمه دیگری را اینبار مخصوص به ماسک Aku Aku طراحی کرده که مطمئنا تبدیل به قطعه‌ای ارزشمند برای کلکسیونرها می‌شود.

این ماسک در سه نوع مختلف عرضه می‌شود اما قیمت‌های آنها یکسان است. نسخه ابتدایی که به عنوان Aku Aku Mask معمولی شناخته می‌شود شامل یک مجسمه اصلی با پایه‌ای می‌شود که آن را روی هوا نگه داشته. مدل دوم که تنها عنوان Exclusive Version این مجسمه شناخته می‌شود همان نسخه قبلی است با این تفاوت که لامپ‌های LED در چشم‌های Aku Aku قرار گرفته که روشن شده و جلوه‌ جالبی را به وجود می‌آورد.

در نهایت باید به سراغ مدل آخر برویم که با نام Golden Aku Aku Mask شناخته می‌شود و از طیف رنگی طلایی برای ساخت آن استفاده شده. تمامی این مجسمه‌ها با قیمت 384.99 دلار عرضه می‌شود و فعلا پیش فروش آن آغاز شده.

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × چهار =