اخبار بازی

معرفی نویسنده‌های جدید سریال The Witcher

معرفی نویسنده‌های جدید سریال The Witcher

وی جی مگ: پس از موفقیتی که The Witcher 3: Wild Hunt در سال 2015 به دست آورد محبوبیت سری The Witcher با رشد عظیمی مواجه شد و حال با معرفی نویسنده‌های جدید سریال The Witcher جزییات جدیدی از مراحل پیش‌تولید این اقتباس به اشتراک گذاشته شد که توسط شبکه نت‌فلیکس توسعه داده می‌‎شود.

به گزارش وی جی مگ، خانم Lauren S. Hissrich تهیه‌کننده و یکی از نویسندگان این مجموعه اعلام کرد که افراد جدیدی به تیم نویسندگی این سریال اضافه شده‌اند تا برای نوشتن اپیزودهای فصل اول این سریال با سازندگان آن همکاری و مشارکت داشته باشند. از جمله این افراد می‌توان به Jenny Klein اشاره کرد که سابقه کار روی عناوین سریالی Daredevil و Jessica Jones را داشته که هر دو محصول مشترک مارول و ‌نت‌فلیکس محسوب می‌شوند. Sneha Koorse که سابقه کار روی سریال The Americans و فیلم Constantine را داشته و هم‌چنین Beau DeMayo که سریال The Originals در کارنامه کاری او دیده می‌شود از دیگر افراد جدید تیم نویسندگی سریال The Witcher هستند.

Hissrish اظهار کرده که نویسندگان جدید داستان‌ها و رمان‌های The Witcher را مطالعه کرده و هم‌اکنون پروسه نوشتن با در هم شکستن کاراکترها و لحظات احساسی که در پلات اولیه سریال با آن‌ها برخورد می‌کنید شروع شده است. یکی دیگر موارد جالبی که Hissrish از آن یاد کرد این نکته است که هر اپیزود از این سریال توسط یکی از این افراد نوشته می‌شود. به این دلیل که Hissrish از تیم نویسندگان سریال خواسته تا اپیزودهای مخصوص خود را داشته و مسئولیت آن را از معرفی ایده کلی تا فیلم‌نامه‌ پیاده‌سازی شده بپذیرند.

جدای از این موضوع نیز Hissrich بار دیگر در توییتر خود خاطر نشان کرد سریال The Witcher با سری بازی‌های آن که توسط CD Projekt RED توسعه یافته متمایز بوده و هنوز نیز مشخص نشده داستان فصل اول این سریال از کدام یک از رمان‌ها و داستان‌های این سری اقتباس شده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 + 16 =