اخبار بازی

معرفی کارگردان جدید Final Fantasy 7 Remake

معرفی کارگردان جدید Final Fantasy 7 Remake

وی جی مگ: با شروع فصل بهار بسیاری از کمپانی‌های توسعه‌دهنده ژاپنی برای موارد مختلف اقدام به استخدام نیروی جدیدی کاری می‌کنند. به همین واسطه بود که متوجه شدیم Monolith Soft در ساخت نسخه بعدی Zelda مشارکت اساسی خواهد داشت. اکنون کمپانی Square Enix آقای نائوکی همگوشی را به عنوان کارگردان جدید Final Fantasy 7 Remake معرفی کرده است.

به گزارش وی جی مگ، اول آپریل برابر با شروع سال مالی جدید بوده و به همین علت Square Enix صفحه مربوط به بازی Final Fantasy 7 Remake را تمدید و از کارگردان جدید آن رونمایی کرده است. نائوکی همگوشی پیش از این نیز به عنوان یکی از اعضای اصلی تیم سازنده این بازسازی مورد انتظار به شمار می‌رفت. ایشان در حالی اکنون به عنوان کارگردان جدید Final Fantasy 7 Remake معرفی شده که تا پیش از این به عنوان مدیر پروژه روی این اثر کار می‌کرد. لازم به ذکر است همگوشی سابقه کار به عنوان برنامه‌نویس ارشد روی Returns: Final Fantasy XIII و هم‌چنین بازی موبایلی Mobius Final Fantasy را داشته است. لازم به ذکر است همگوشی به عنوان Co Director جدید بازی معرفی شده و در کنار تتسویا نومورا به صورت مشترک کارگردانی این اثر را برعهده خواهند داشت.

یوشینوری کیتاسه به عنوان نهیه‌کننده مشترک روی هر دو بازی Mobius Final Fantasy و Final Fantasy 7 Remake فعالیت داشته و دارد. شخصیت Cloud از نسخه هفتم نیز در بازی موبایلی نام‌برده به شکل کراس‌آور حضور داشته است. عنوان Final Fantasy 7 Remake توسط استودیوهای داخلی Square Enix در حال ساخت بوده و در تاریخی نامشخص برای کنسول PS4 انتشار می‌یابد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست − شش =