اخبار بازی

معرفی Anthem به عنوان پرفروش‌ترین بازی فوریه آمریکا

معرفی Anthem به عنوان پرفروش‌ترین بازی فوریه آمریکا

وی جی مگ: در ماه گذشته عناوین زیادی منتشر شدند و اکنون آمار منتشر شده از سوی NPD از ساخته استودیو Bioware یعنی Anthem به عنوان پرفروش‌ترین بازی فوریه آمریکا یاد می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، NPD آمار فروش بازی‌ها را در بازار آمریکا ارائه می‌کند. با توجه به معرفی Anthem به عنوان پرفروش‌ترین بازی فوریه آمریکا اکنون ساخته Bioware در رتبه دوم پرفروش‌ترین بازی‌های سال 2019 قرار دارد و تنها Kingdom Hearts 3 را در بالای خود می‌بیند. هم‌چنین این بازی مکان دوم  بهترین شروع عناوین ساخته شده توسط Bioware را به خود اختصاص داد. بهترین شروع هم‌چنان در اختیار Mass Effect 3 قرار دارد.

از دیگر بازی‌های قابل توجه منتشر شده در فوریه 2019 باید به Jump Force محصول Bandai Namco اشاره کرد که با عملکرد تجاری خوب خود توانست در رتبه دوم پرفروش‌ترین بازی‌های ماه فوریه NPD قرار بگیرد. Kingdom Hearts 3 نیز که در انتهای ژانویه عرضه شده بود در فوریه نیز به فروش خود ادامه داد تا مکان سوم را به خود اختصاص دهد. دو بازی Far Cry New Dawn و Metro Exodus در رتبه‌های چهارم و هشتم جای گرفتند. لازم به ذکر است فروش Metro Exodus در ماه عرضه از Metro Last Light پنجاه درصد بیشتر بوده است.

نکته قابل توجه و دور از انتظار غیبت بازی Crackdown 3 در جمع 20 بازی پرفروش ماه فوریه آمریکا است. اگرچه تاحدی می‌توان این موضوع را ناشی از در دسترس بودن بازی روی سرویس Xbox Game Pass دانست با این حال قرار نگرفتن این بازی در جمع عناوین پرفروش غافل‌گیر کننده است. به‌علاوه در میان ده بازی پرفروش کنسول Xbox One در ماه فوریه نیز Crackdown 3 جایی نداشته است.

در بخش سخت‌افزار نینتندو و کنسول Switch هم‌چنان به تسلط خود بر بازار ادامه می‌دهند. از نظر درآمدزایی نینتندو بهترین ماه فوریه خود را از سال 2011 سپری کرده است. هم‌چنین Switch چه از نظر تعداد واحد دستگاه فروخته شده و چه از درآمد به دست آمده به عنوان پرفروش‌ترین کنسول ماه فوریه 2019 معرفی شده است. در مقابل فروش کلی سخت‌افزار به نسبت سال گذشته به کاهش خود ادامه داده است. به طوری که فروش پلتفرم‌های دیگر نسبت به سال قبل 12 درصد کاهش یافته است. فروش کلی سخت‌افزار در سال 2019 نیز 12 درصد افت کرده که البته ناشی از به اتمام رسیدن دوره PS4 و Xbox One می‌شود.

معرفی Anthem به عنوان پرفروش‌ترین بازی فوریه آمریکا 1

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده − 5 =