اخبار بازی

منتظر بازسازی The Elder Scrolls III: Morrowind نباشید

منتظر بازسازی The Elder Scrolls III: Morrowind نباشید

وی جی مگ: به مدت سال‌های طولانی است که طرفداران از Bethesda Game Studios در خواست می‌کنند تعداد از عناوین قدیمی مانند نسخه اول و سوم Fallout و The Elder Scrolls III: Morrowind را بازسازی کند. اما اگر این تصمیم برعهده شخص تاد هاوارد باشد هیچ‌گاه نباید منتظر بازسازی The Elder Scrolls III: Morrowind نباشید.

به گزارش وی جی مگ، تاد هاوارد کارگردان Bethesda Game Studios در مصاحبه با وبسایت The Guardian از عدم علاقه کلی خود به بازسازی‌ها و ریمسترها به جز The Elder Scrolls V: Skyrim سخن گفت که چند سال پیش عرضه شد. هاوارد اظهار کرد «برای ریمستر Skyrim، ما کارهایی را روی آن انجام دادیم اما بازی از نظر بصری به کیفیت‌های امروزی نزدیک بود. اما در رابطه با نسخه سوم بازی، ترجیح شخصی من این است که هیچ گاه بازسازی The Elder Scrolls III: Morrowind عرضه نشود.»

وی معتقد است اقدام کمپانی‌های توسعه دهنده کنسول یعنی سونی، مایکروساف و نینتندو به منظور در دسترس قرار گرفتن بازی‌های قدیمی روی پلتفرم‌های جدید بسیار خوب بوده است. «به شخصه خوشحالم که اکنون می‌توان Morrowind را روی کنسول XBOX ONE از طریق قابلیت Backwards Compatiblity تجربه کرد. بسیار خوب است که مایکروسافت، سونی و نینتندو دسترسی مردم را برای تجربه بازی‌های قدیمی آسان کردند. به شخصه چنین قابلیتی و تجربه همان بازی‌های قدیمی را بر بازسازی آن‌ها ترجیح می‌دهم. من مایل هستم تا شما نیز همان نسخه اصلی Morrowind را بازی کنید. زیرا سن و سال و قدیمی بودن به بخشی از هویت این بازی تبدیل شده است.»

تاد هاوارد معتقد است آینده امکان تجربه بازی‌های قدیمی را در اختیار مخاطبین قرار می‌دهد و تکنولوژی مربوط به استریم این موضوع را آسان‌تر در دسترس قرار می‌دهد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه − 2 =