اخبار بازی

منتظر تغییرات اساسی در بازی Fortnite باشید

منتظر تغییرات اساسی در بازی Fortnite باشید

وی جی مگ: سازندگان بازی Fortnite در استودیو Epic Games به شکلی مداوم مشغول ایجاد تغییرات در ساخته خود هستند و این کار را حتی در ابعاد بسیار کوچک نیز انجام می‌دهند. موضوعی که باعث شده گیمرها متوجه شوند که فعلا سازندگان بازی‌ها در ژانر بتل رویال که رکوردهای مختلفی را در صنعت بازی جابه‌جا کرده به حرف‌های آنها گوش می‌دهند. مسئله‌ای که نهایتا باعث شده در آینده‌ای نزدیک شاهد تغییرات اساسی در بازی Fortnite‌ باشیم.

به گزارش وی جی مگ، سازندگان بازی Fortnite در استودیو Epic Games اعتقاد دارند که در حاضر قابلیت‌هایی را طراحی کرده‌اند که به واسطه ساختار اصلی بازی و امکانات پرطرفدار آن به طور کلی نادیده گرفته می‌شوند. قابلیت‌هایی که می‌توانند تنوع بیشتری را به گیم‌پلی ببخشند اما فعلا مورد توجه مخاطب‌ها قرار نگرفته‌اند. در همین راستا آنها تصمیم گرفته‌اند تغییرات اساسی در بازی Fortnite ایجاد کنند تا راه و روش‌های تجربه آن به نسبت به گذشته افزایش یافته و گیمرها هر کدام تجربه‌ای کاملا منحصر به فرد را برای خود به همراه داشته باشند.

با اینکه بازی Fortnite در حال حاضر به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کرده اما همچنان در مرحله Early Access قرار دارد و همین موضوع نشان می‌دهد که سازندگان بازی در آینده امکانات بیشتری را به آن اضافه کرده و ساختار فعلی را هر روز نسبت به روز گذشته متحول خواهند کرد. تغییراتی که در آینده باعث می‌شوند، گیمرها برای تمامی رفتارها و حرکات خود استراتژی خاصی را انتخاب کرده و طبق آن در بازی Fortnite پیشروی کنند. در حال حاضر هنوز مشخص نیست که Epic Games به دنبال ایجاد چه تغییرات اساسی در بازی Fortnite است که به احتمال فراوان اطلاعات بیشتری را در این زمینه به زودی کسب می‌کنیم.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو + هفت =