اخبار بازی

منتظر Splinter Cell و Assassin’s Creed بر روی VR باشیم؟

منتظر Splinter Cell و Assassin’s Creed بر روی VR باشیم؟ 1

وی جی مگ: طرفداران سری Splinter Cell سالهاست که درخواست نسخه‌ی جدید این سری را از Ubisoft دارند، اما تابحال موفق به دیدن Sam Fisher در نسل هشتم نشده‌ایم. البته طبق گزارشات جدید، بنظر می‌رسد که مالک Oculus یعنی Facebook، قصد دارد تا تعداد عناوین انحصاری خود را افزایش دهد و طی همین جریان، بنظر می‌آید که آنها قرارداد‌هایی با شرکت Ubisoft در رابطه با ساخت عناوینی از سری بازی های Splinter Cell و Assassin’s Creed به‌صورت واقعیت مجازی (VR) تصویب کره‌اند که قرار است در آینده و بصورت اختصاصی برای Oculus منتشر شوند.

طبق گفته‌ها، بنظر می‌رسد که خود Mark Zuckerberg نیز بر روی عملی شدن این جریان، تمرکز ویژه‌ای داشته، و قصد دارد تا فروش Oculus را با این کار افزایش دهد. با تمام اینها، هنوز هم دقیقا مشخص نیست که چه چیزی از دو شرکت Ubisoft و Facebook خواهیم دید اما اگر این جریان حقیقت داشته باشد و به تازگی قراردادی بین این دو شرکت امضاء شده باشد، ممکن است مدت زمان طولانی‌ای تا معرفی و رونمایی از این عناوین داشته باشیم.

البته، ایده‌ی حضور عناوینی چون Splinter Cell و Assassin’s Creed بر روی VR قطعا جذاب خواهد بود اما باید منتظر خبرهای بیشتر از سوی Ubisoft و یا Facebook در این زمینه باشیم.

منبع: DualShockers

نیما هاشمی

نیما هاشمی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 − هفده =