اخبار بازی

موتور بازی جدید استودیوی Housemarque مشخص شد

موتور بازی جدید استودیوی Housemarque مشخص شد

مدت زمان زیادی از اعلامیه رسمی Housemarque نمی‌گذرد که طی آن اعلام شده بود که آنها به خاطر فروش بد Nex Machina Death Machine و Matterfall دیگر روی بازی‌های آرکید شوتر کار نخواهند کرد و مسیر اصلی خود را تغییر دادند.

به نظر می‌رسد که این استودیو صرفا فقط قصد عوض کردن سبک خود را ندارد بلکه آنها سعی خواهند کرد تا بازی جدید خود از پایه همراه با موتور Unreal Engine 4 بسازند. رئیس این شرکت اعلام کرد که در 22 سال گذشته ما سعی کردیم که تا از تکنولوژی‌هایی که خودمان می‌سازیم استفاده کنیم اما عرضه Matterfall همراه با استفاده از UE4 بود و حالا تصمیم گرفتیم که فعلا به صورت انحصاری از همین موتور استفاده کنیم. این موتور قابلیت ساخت نمونه‌های اولیه با سرعت بسیار بالایی را در خود جای داده است و همچنین قابلیت شخصی سازی بسیار بسیار بالایی دارد.

هنوز مشخص نیست که بازی آینده این استودیو چه چیزی خواهد بود اما با انتخاب قطعی موتور برای ساخت آن، می‌توان انتظار داشت که به زودی شاهد معرفی آن باشیم.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شش + 9 =

  • بعد از بیست سال دیگه وقتشه برن روی یه پروژه AAA کار کنن، الان دیگه به انداره کافی تجربه دارن.
    بعد از این همه انحصاری عالی، سونی باید Housemarque رو میخرید. حیف شد واقعاً. امیدوارم حداقل همکاری هاشون رو با سونی ادامه بدن.