اخبار بازی

موجودی بازی Octopath Traveler به اتمام رسید

موجودی بازی Octopath Traveler به اتمام رسید

وی جی مگ: در حالی که تنها چند روز از عرضه عنوان JRPG شرکت Square Enix یعنی Octopath Traveler به صورت انحصاری برای کنسول Nintendo Switch می‌گذرد اما به نظر می‌رسد موجودی بازی Octopath Traveler در تعدادی از خرده‌فروشی‌های فیزیکی ژاپن به پایان رسیده است.

به گزارش وی جی مگ، ناشر بازی از طریق توییتر خود از مخاطبین به دلیل اتمام موجودی بازی Octopath Traveler در تعدادی از خرده‌فروشی‌ها عذرخواهی کرد و توصیه کرد خریداران می‌توانند اقدام به تهیه کارت خرید دیجیتال بازی که از طریق فروشگاه‌های زنجیزه‌ای Lawson قابل دسترسی است را در نظر داشته باشند. در حال حاضر ژاپنی‌ها از سه روز تعطیلات آخر هفته مربوط به Marine Day (جشنی که در سومین دوشنبه ماه جولای در ژاپن برگزار می‌شود) لذت می‌برند و به همین علت تقاضا برای خرید بازی‌های ویدئویی افزایش یافته است.

بسیار مهیج خواهد بود که ببینیم بازی Octopath Traveler اولین هفته از انتشار خود را با چه میزان فروشی آغاز می‌کند و در جدول هفتگی Media Create چه رتبه‌ای را به خود اختصاص می‌دهد. بازی Octopath Traveler هم‌اکنون به صورت انحصاری روی Nintendo Switch در دسترس است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده + بیست =