Nintendo Switch یک موفقیت بزرگ بود و تقاضا هم برای آن از زمان عرضه به قدری بالا بوده که در سطح جهان با کمبود این کنسول مواجهیم. حال Yoshiaki Koizumi از نینتندو که در ساخت این کنسول نقش داشته مصاحبه جدیدی در مورد موفقیت این کنسول کرده است. او گفته که این موفقیت تا حدی قابل پیشبینی و تا حدی غیرمنتظره بوده است. او گفته همیشه در هنگام کار سناریوهای مختلفی را در ذهن خود دارد و این سناریوی موفقیت این کنسول از چیزی که او انتظارش را داشته بهتر بوده است.
او در پروژه Super Mario Odyssey هم دخیل است و در مورد عناوین Mario گفته که این عناوین نه فقط با چند ایده بلکه با ایدههای زیادی ساخته میشوند و در محصول نهایی ممکن است برخی از آنها دیده نشوند. وقتی آن ایدهها در پروژههای بعدی با چند ایده جدید ترکیب میشوند، شمایی کلی از چیز جدیدی که قصد خلق کردن آن را دارید ظاهر میشود. او گفته وقتی از این مرحله گذر کردید نوبت به آغاز فاز نسخه اولیه میرسد و آنجا متوجه میشوید کدام ایدهها کارآمد نیست و جذابیت کافی را ندارد پس طبیعتاً آنها را کنار خواهید زد.
بازی Super Mario Odyssey به طور انحصاری برای Nintendo Switch در اواخر اکتبر عرضه خواهد شد.
نظری ارسال کنید