اخبار بازی

میانگین 85 دلاری هزینه گیمرها در بازی Fortnite

میانگین 85 دلاری هزینه گیمرها در بازی Fortnite

وی جی مگ: هرچند این بازی به صورت رایگان عرضه شده اما آمارهای به دست آمده نشان از میانگین 85 دلاری هزینه گیمرها در بازی Fortnite دارد. هزینه‌ای که حتی از خرید یک بازی کامل بیشتر است و نشان می‌دهد که حتی اگر درصد اندکی از گیمرهای این بازی موافق هزینه کردن در آن باشند، سود قابل توجهی به Epic Games اختصاص پیدا می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، نظرسنجی از تعدادی گیمرها بازی Fortnite انجام شده و آمار قابل توجهی به دست آمده که شاید مهم‌ترین آن میانگنین هزینه 84.67 دلاری برای گیمرها در بازی Fortnite باشد. از هزار گیمر سوال شده که آیا راضی به خرج کردن پول واقعی خود در این بازی هستند د در کمال تعجب دو سوم این تعداد جواب مثبت داده‌اند. جالب است بدانید که حتی 36 درصد از کسانی که در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند، بازی Fortnite اولین تجربه آنها از پرداخت درون برنامه‌ای در صنعت بازی بوده. یک چهارم از این تعداد نیز برای نمایش تجربه خود در بازی Fortnite به سراغ خرید حساب کاربری ویژه Twitch رفته‌اند.

آمار نشان از این دارد که در این نظرسنجی انجام شده 42 در مخاطب‌ها روی PS4 به تجربه Fortnite می‌پردازند و 20 درصد از آمار کلی به خاطر تجربه این بازی مجبور به غیبت در سر کار خود شده‌اند. آماری وحشتناک که نشان می‌دهد این روزها بازی Fortnite در صدر توجه‌ها قرار گرفته و به این راحتی‌ها جایگاه خود را از دست نمی‌دهد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک + 5 =