اخبار بازی

نام Rune: Ragnarok تغییر کرد

نام Rune: Ragnarok تغییر کرد

وی جی مگ: نام Rune: Ragnarok ساخته جدید استودیو Human Head تغییر کرد. استودیو Human Head که برای ساخت بازی اصلی Prey و کار روی عنوان کنسل شده Prey 2 شناخته می‌شود در ماه آگوست گذشته بازی جدیدی تحت عنوان Rune: Ragnarok معرفی کرد. از آن زمان تاکنون تعدادی اسکرین‌شات‌ها و ویدیوهای گیم‌پلی از بازی به اشتراک گذاشته شده است که بسیار جالب به نظر می‌رسند. حال سازنده این بازی اعلام کرده است نام Rune: Ragnarok به Rune تغییر خواهد کرد.

به گزارش وی جی مگ، به گفته سازندگان بازی، این تغییر اسم به آن‌ها اجازه می‌دهد تا دید خود را نسبت به واقعه نابودی Ragnarok گسترده‌تر کنند. در عین حال هم‌چنان تمرکز روی داستان بازی باقی خواهد ماند.

«زمانی که ما Rune: Ragnarok در ماه آگوست معرفی کردیم از واکنش مثبت صورت گرفته به آن بسیار متحیر شدیم. از آن زمان بازی ما و اجتماع آن به صورت قابل توجهی رشد کرد و گسترش یافت و به همین دلیل ما فکر کردیم که اکنون زمان ایجاد تغییری است. ما می‌دانیم که Rune در ورای حوادث Ragnarok و قلمرو نه‌گانه باقی می‌ماند. به همین دلیل از حالا به بعد Rune: Ragnarok تنها به صورت Rune نامیده خواهد شد. این مورد بجز اینکه بازی ما بسیار بزرگ‌تر خواهد شد معنی دیگری نخواهد داشت و داستان بازی نیز دقیقا همان خواهد بود.»

البته بعد از این تغییر اسم یکی از مشکلاتی که ایجاد خواهد شد این است که این بازی دقیقا هم‌نام بازی اصلی خواهد شد که در سال 2001 عرضه شد. برای حل این مشکل استودیو Human Head اعلام کرد بازی قدیمی از این پس با نام Rune Classic نامیده خواهد شد.

Rune در حال حاضر تاریخ انتشار مشخصی ندارد و عرضه آن تنها برای PC تایید شده است.

نام Rune: Ragnarok تغییر کرد

منبع

برچسب‌هاHuman Head pc PREY Rune Rune Ragnarok
فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده − پانزده =