اخبار بازی

نسخه واقعیت مجازی بازی Hellblade معرفی شد

نسخه واقعیت مجازی بازی Hellblade

وی جی مگ: امروز استودیوی Ninja Theory اعلام کرد که یک نسخه واقعیت مجازی از بازی Hell blade در تاریخ 31 جولای منتشر می‌شود. اخبار بدست آمده حاکی از این است که این بازی با نسخه‌های Oculus Rift و HTC Vive هماهنگ است.

به گزارش وی جی مگ، این نسخه از بازی، یک بازی جدا و یا یک مود از Hell Blade نیست بلکه تمام بازی به وسیله دستگاه واقعیت مجازی قابل بازی است. اخبار خوب در مورد این بازی همین‌جا تمام نمی‌شود. نسخه VR بازی برای کسانی که این بازی را از Steam قبلا خریداری کرده‌اند کاملا رایگان خواهد بود. حتی اگر بازی را بعدا خریداری کنید باز هم نیازی نیست که پول اضافی برای تجربه کردن بخش VR بپردازید.

متاسفانه این بازی از Play Station VR پشتیبانی نمی‌کند. البته عجیب هم نیست چرا که Ninja Theory برای اجرای این بازی کارت گرافیک GTX 1080 را پیشنهاد کرده است. به نظر می‌رسد که برای اجرای نسخه واقعیت مجازی بازی، باید از یک سیستم قوی استفاده کرد.

Hell Blade Senua’s Sacrifice یک بازی اکشن ماجراجویی است و توانست تعداد زیادی از گیمرها را جذب خود کند همچنین این بازی موفق به دریافت جوایزی مانند بهترین صدا گذاری شد. Hell Blade Senua’s Sacrifice برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one در دسترس است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − پنج =