PSX 2017 اخبار بازی

نشانه‌هایی از معرفی یک بازی جدید در PSX 2017

در حالی که هنوز لاین‌آپ نمایشگاه اختصاصی سونی یعنی PSX 2017 که در چند روز آینده برگذار خواهد شد به صورت دقیق اعلام نشده است به نظر می‌رسد که باید منتظر اخبار غافل‌گیر کننده هم باشیم.

در حالی که نامه‌ای برای امضا‌گیری هواداران منتشر شده است به نظر می‌رسد که سونی یک پروژه معرفی نشده را در برنامه خود جای داده است. بر اساس این تصویر به نظر می‌رسد که سونی در روز نهم دسامبر و در اولین پنل رسمی پروژه‌ای کاملا جدید را معرفی کند. توضیحات تصویر اشاره می‌کند که آنها هنوز برای معرفی رسمی این بازی قبل از PSX 2017 آماده نیستند اما بر اساس شواهد موجود باید منتظر اخباری جالب بود. در چند هفته اخیر صحبت‌ها و شایعات زیادی در مورد Devil May Cry 5 شنیده می‌شود که بر اساس این شایعات سونی بخشی و یا حتی کل بودجه ساخت این اثر را متقبل شده است. آیا به نظر شما این پروژه معرفی نشده DMC 5 خواهد بود یا سونی چیز دیگری در ذهن دارد؟

در تصویر منتشر شده که در آخر متن قابل مشاهده است حضور بازی‌های God of War و The Last of us Part 2 به صورت کامل تایید شده و همچنین ساخته جدید استودیوی Sucker Punch با نام Ghost of Tsushima در PSX 2017 حضور خواهند داشت. از بازی‌های Third Party نیز می‌توان به Monster Hunter World و بسته الحاقی جدید Destiny 2 یعنی Curse of the Osiris اشاره کرد.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × 3 =