اخبار بازی

نشانه‌هایی جدید از بازگشت Perfect Dark

وی جی مگ: طرفداران مایکروسافت و Xbox One این روزها شرایط خوبی را پشت سر نمی‌گذارند و کمپانی محبوب آنها در حال حاضر وضعیت مناسبی را از دید عناوین انحصاری پشت سر نمی‌گذارد اما اطلاعات به دست آمده نشان می‌دهد که احتمالا به زودی می‌توان شاهد بازگشت Perfect Dark بود.

به گزارش وی جی مگ، چندی پیش شایعاتی منتشر شده بود که نشان از شروع به کار استودیو The Coalition روی بازگشت Perfect Dark داشت اما حالا اخبار جدید به حضور Rare نیز اشاره دارند. استودیو The Coalition پیش از این روی Gears of War 4 کار کرده بود و Rare از سویی به عنوان سازنده اصلی مجموعه Perfect Dark شناخته می‌شود. آنها در ابتدای نسل گذشته Perfect Dark Zero را برای Xbox 360 توسعه دادند اما با واکنش‌های آنچنان خوبی مواجه نشدند.

به تازگی یکی از کاربرهای توئیتر پستی را با موضوع این بازی منتشر و Rare نیز در جواب به آنها از کلمه تابستان استفاده کرده. هنوز مشخص نیست که واکنش Rare به این توئیت چه چیزی را ثابت می‌کند اما می‌توان امیدوار بود در E3 2018 اخبار رسمی را درباره این بازی ببینیم. در نهایت مسئله اصلی و مهم این است که چه استودیویی روی بازگشت Perfect Dark کار می‌کند.

منبع: توئیتر

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × پنج =