اخبار بازی

نظر گیمرها در آینده Final Fantasy تاثیرگذار است

شاید Final Fantasy 14 یکی از محبوب‌ترین MMORPGهای تاریخ باشد یا حتی Final Fantasy 15 به موفقیتی رسیده باشد که شایستگی آن را نداشت اما آیا آینده این مجموعه نویدبخش اتفاقاتی بهتر است ؟ در آینده باید شاهد ساخت بازی‌های پرهزینه مثل قسمت چهاردهم و پانزدهم در این مجموعه باشیم یا Square Enix به سراغ راه حلی دیگر همچون عرضه سریالی بازی می‌رود ؟

یوشینوری کیتاسه از Square Enix در گفت و گوی تازه خود با کوتاکو به نوعی نشان داده که احتمال افزایش تمرکز سری روی تلفن‌های هوشمند زیاد است. کیتاسه توضیح داده «شما باید برای ساخت بازی کنسولی چیزی حدود 2 تا 3 سال زمان صرف کنید. در ادامه واکنش‌ مخاطب‌ها را دریافت کرده و دوباره 2 یا 3 سال روی پروژه جدید کار می‌کنید تا به طرفداران خود نشان دهید که به حرف آنها گوش کرده‌اید. برای بازی موبایل اما وضعیت متفاوت است و می‌توانیم هر ماه به‌روزرسانی جدیدی را منتشر کنیم تا پاسخ بهتری را به نظرات کاربرها بدهیم.»

هنوز هیچ‌چیز از آینده این سری مشخص نیست. باید منتظر ماند و دید که در نهایت سرنوشت Final Fantasy 7 Remake به چه شکلی رقم می‌خورد و بعد از آن Square Enix چه نوع استراتژی عرضه محتوا را اتخاذ می‌کند.

منبع

 

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 4 =