اخبار بازی

نقش حیاتی PC از دید Square Enix

نقش حیاتی PC از دید Square Enix

ناشران ژاپنی فراوانی درحال جذب شدن به سمت پلتفرم PC هستند. زیرا این پلتفرم جمعیت و مخاطب گسترده‌ای دارد و بنابراین فروش و کسب درآمد فراوانی را برای این ناشران فراهم می‌کند. شرکت Square Enix یکی از اولین ناشران ژاپنی است که به پتانسیل PC gaming پی برده است. اگرچه این شرکت همیشه بیشترین پشتیبانی را از PC نکرده اما با این وجود عملکرد مطلوبی در این بخش ارائه کرده است.

مدیر اجرایی این شرکت آقای Yosuke Matsuda در مصاحبه با Telegraph، براهمیت پلتفرم PC تاکید می‌کند و برنامه توسعه و عرضه بازی‌های مالتی‌پلتفرم را به همه کمپانی‌های سازنده بازی توصیه می‌کند.

«این مسئله دقیقا تنوع میان مناطق مختلف را نشان می‌دهد. ما چه در استدیوهای ژاپنی خود، در چه در استدیوهای غربی خود مانند Eidos Montreal و یا استدیو Crystal Dynamics در لندن، همگی این تفکر و ایده را دنبال می‌کنیم که می‌خواهیم تمامی افراد در سراسر دنیا، بازی‌های ما را تجربه کرده و از آن لذت ببرند. بنابراین سیاست کلی ما به این‌گونه است که می‌خواهیم تاحد ممکن تمامی بازی‌های خود را برای تمامی‌های پلتفرم‌های حاضر عرضه کنیم. در این مورد نیز، توجه به پلتفرم PC ضروری است.»

آن‌طور که پیداست پلتفرم PC قرار است شامل بخش عظیمی از برنامه‌های Square Enix باشد. خوشبختانه دیگر PC بازان مجبور نخواهند بود تا برای تجربه بازی‌های این شرکت مانند Final Fantasy 15، ماه‌ها یا حتی گاهی سال‌ها صبر کنند.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × 2 =