اخبار بازی

نویسنده Portal و Half Life استودیو Valve را ترک کرد

اریک ولپاو بعد از یک دهه فعالیت در استودیو Valve این کمپانی را ترک کرد. ولپاو که در کارنامه خود نوشتن داستان عناوینی همچون Portal، Portal 2 و دو قسمت بعدی Half Life 2 را دارد در ایمیلی به وبسایت پولیگان توضیح داده که از استودیو Valve جدا شده.

ولپاو به جز آثار اشاره شده سابقه همکاری در ساخت بازی‌هایی همچون Left 4 Dead، Counter Strike Global Offensive و البته کامیک‌های Team Fortress 2 را در اختیار دارد. نویسنده با سابقه Valve در سال 2015 تایید کرد که مشغول همکاری با استودیو Double Fine‌ برای ساخت Psychonauts 2 است. او پیش از این روی داستان قسمت اول این مجموعه کار کرده بود و موفق شده بود برای فعالیت خود جایزه Game Developers Choice را در سال 2006 به دست آورد. Psychonauts 2 برای عرضه در سال 2018 آماده می‌شود.

اریک ولپاو پیش از این پیوستن به سازندگان Half Life در وبسایت مطرح Old Man Murray همراه با چت فالیسزک کار می‌کرد. شخصی که در ادامه همراه با ولپاو به Valve پیوست. در سال 2016 دیگر نویسنده Valve یعنی مارک لیدلاو از این کمپانی جدا شد و حالا با انتشار خبر جدایی ولپاو طرفداران نگار داستان‌سرایی بازی‌های بعدی سازندگان Half Life هستند.

ولپاو در جواب به این سوال که در ادامه قصد انجام چه کاری دارد توضیح داده که «به کلیولند بر می‌گردم و در آب میوه فروشی برادرزاده‌ام کار می‌کنم !»

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 − نه =