اخبار بازی

نیل دراکمن: سه هفته تا نمایش بازی The Last of Us Part 2

نیل دارکمن: سه هفته تا نمایش بازی The Last of Us Part 2

وی جی مگ:  در حالی که مدت‌ها از نمایش اولیه بازی The Last of us Part 2 در نمایشگاه PSX 2016 می‌گذرد اما هنوز اطلاعات و جزئیات زیادی از این بازی منتشر نشده است و در واقع به جز دو تریلر منتشر شده تقریبا هیچ نکته‌ای از آن فاش نشده.

به گزارش وی جی مگ، بازی The Last of Us Part 2 حتی در کنفرانس سال گذشته سونی در E3 غایب بود و در PSX 2017 نیز شاهد نمایشی از آن نبودیم. گرچه تریلری زیبا از آن در PGW 2017 به نمایش گذاشته شد. امروز Neil Druckmann کارگردان این بازی مورد انتظار در توئیتی بسیار جالب اعلام کرد:« شمارش معکوسی، تنها سه هفته باقی مانده» این جمله کوتاه بسیار واضح بود. او به کنفرانس سونی در E3 2018 اشاره کرد. جایی که از مدت‌ها پیش قول داده شده تا گیم‌پلی The Last of Us Part 2 به نمایش گذاشته شود.

همراه با این نوشته او تصویر تابلویی که با علامت گروه FireFly در ابتدای تریلر معرفی بازی The Last of Us Part 2 مشاهده می‌شد را قرار داده است. در حالی که دراکمن هیچ توضیح اضافه‌ای را ارائه نکرده اما جالب است که بدانیم او با انتشار این توئیت نشان داده که برای نمایش جدید لحظه شماری می‌کند. باید منتظر کنفرانس سونی برای پاسخ به سوالات باشیم.

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 + 16 =