اخبار بازی

همکاری سازندگان Bulletstorm و Square Enix برای ساخت یک شوتر پرهزینه

همکاری سازندگان Bulletstorm و Square Enix برای ساخت یک شوتر پرهزینه

وی جی مگ: استودیو People Can Fly که به عنوان سازندگان Bulletstorm شناخته می‌شوند در همکاری با Square Enix قصد دارند یک شوتر پرهزینه و AAA جدید را توسعه دهند. در همین راستا مسئولین این استودیو اعلام کرده‌اند که به منظور همکاری سازندگان Bulletstorm و Square Enix آنها دو استودیو جدید را نیز احداث کرده‌اند.

به گزارش وی جی مگ، یکی از استودیوهای جدید این کمپانی در لهستان شروع به کار کرده و چیزی حدود 30 بازیساز در آن مشغول به کار هستند که پیش‌تر در CI Games مشغول بودند که سابقه کار روی مجموعه Sniper Ghost Warrior را دارد. استودیو دوم این کمپانی که سپتامبر گذشته شروع به کار کرد در نیوکاسل قرار دارد و اعضای سابق Ubisoft در آن حضور دارند. این اولین‌باری است که استودیویی خارج از لهستان با شعبه مرکزی People Can Fly در لهستان همکاری می‌کنند. انتظار می‌رود که طی 8 تا 12 ماه آینده اعضای این استودیو به 20 تا 30 نفر برسد.

لازم به ذکر است که تا چند سال پیش People Can Fly زیر نظر Epic Games کار کرده بود و نقش اساسی در توسعه نسخه اولیه حالت بتل رویال Fortnite تا سال 2015 میلادی داشت. مدیران People Can Fly گفته‌اند که مجموع بازیسازهای حاضر در این سه استودیو به 150 نفر رسیده و تمامی آنها قصد دارند روی شوتر جدیدی کار کنند که با همکاری Square Enix مراحل توسعه خود را پشت سر می‌گذاردو

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 − 3 =