اخبار بازی

هنوز خبری از نسخه Nintendo Switch بازی Dragon Quest 11 نیست

هنوز خبری از نسخه Nintendo Switch بازی Dragon Quest 11 نیست

امروز شرکت Square Enix مراسم زنده‌ای را در توکیو ژاپن برگذار کرد که به صورت اینترنتی نیز پخش شد. تمرکز این برنامه زنده روی Dragon Quest 11 بود که قبلا برای PS4 و Nintendo 3DS عرضه شده و به موفقیت بسیار خوبی دست پیدا کرده بود.

در حالی که چند وب‌سایت مشکوک به معرفی این بازی برای Nintendo Switch در حال حاضر وجود دارد، بسیاری انتظار داشتند که در این برنامه، Square Enix در نهایت Dragon Quest 11 را برای Switch معرفی کند که این اتفاق رخ نداد! ین برنامه زنده به نوعی به صحبت بین سازندگان بازی اختصاص پیدا کرد و همچنین آمار مختلفی در مورد این بازی منتشر شد و افرادی که در حال مشاهده برنامه به صورت زنده بودند می‌توانستند به پلتفرمی که بازی را روی آن تجربه کردند رای بدهند.

حدود 38 درصد به PS4 رای دادند در حالی که 27 درصد نیز به 3DS رای دادند. همچنین 26 درصد هر دو نسخه را تجربه کرده بودند. بر اساس اطلاعاتی که قبلا منتشر شده بود نسخه 3DS فروش بسیار بهتری نسبت به PS4 داشت. در حالی که خبر خاصی در این برنامه زنده منتشر نشد اما بینندگان به رای گیری پایان برنامه مبنی بر اینکه آیا از برنامه لذت بردند یا نه پاسخ مثبتی دادند.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 3 =