اخبار بازی

هک دلیل شایعه بازی GTA 6 بود

هک دلیل شایعه بازی GTA 6 بود

وی جی مگ: در طول سال‌های اخیر موارد مختلفی وجود داشتند که به نوعی اشاراتی به بازی‌های در حال ساخت Rockstar می‌کردند و هایپ موفقی را پیرامون این بازی‌ها به وجود می‌آوردند. اگرچه اخیرا شخصی طی اقدامی خود شرکت Rockstar را نیز سرکار گذاشته است. هفته گذشته شایعه بازی GTA 6 چندین بار توسط کاربرانی که مشغول تجربه GTA Online بودند مشاهده شد و سر و صدای زیادی پیرامون این موضوع به وجود آورد.

به گزارش وی جی مگ، در ابتدا به نظر می‌رسید این پیام‌های تبلیغاتی که محتوی نام GTA 6 بوده و در گوشه تصویر گیمرها نمایش داده می‌شد صحت کامل داشته باشند. فونت استفاده شده در این پیام‌های تبلیغاتی دقیقا مشابه فونتی بوده که Rockstar در بازاریابی خود استفاده می‌کند و حتی لینکی نیز به وبسایت رسمی Rockstar ضمیمه شده بود. بنابراین حقه بکار برده شده توسط این کاربر ناشناس جواب داد و تعداد افراد زیادی این لینک را چک کردند تا ببینند قضیه از چه قرار است. سرانجام خود Rockstar در توییتر خود به شفاف‌سازی این موضوع پرداخت و اعلام کرد تمامی این موارد دروغ بوده و به واسطه قابلیت مادها صورت گرفته است. این پیام‌های تبلیغاتی هرگز از طرف Rockstar ارسال نشده و تنها استفاده از هک دلیل شایعه بازی GTA 6 بوده است.

شاید سرانجام این موضوع دلسرد شدن بسیاری را به دنبال داشته اما نباید فراموش کنیم Red Dead Redemption 2 هم‌چنان در پیش‌رو ما قرار دارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده − 3 =