اخبار بازی E3 2018

واکنش‌‌های منفی مخاطب‌ها به کنفرانس EA در E3 2018

واکنش‌‌های منفی مخاطب‌ها به کنفرانس EA در E3 2018

وی جی مگ: شب گذشته کنفرانس EA در E3 2018 برگزار شد و این کمپانی از جدیدترین بازی‌های خود رونمایی کرد و نمایشی مفصل از بازی Anthem را نیز برای طرفداران این عنوان آماده کرده بود. با این حال هر سال وضعیت EA در برگزاری کنفرانس‌ها بدتر از گذشته می‌شود و امسال نیز با اتمام مراسم آنها شاهد واکنش‌های منفی هستیم که کاربرهای مختلف به خصوص در توئیتر به EA Play نشان داده‌اند.

به گزارش وی جی مگ، بسیاری از کاربرها گفته‌اند که EA چیز خاصی برای نمایش در جریان کنفرانس خود نداشته و همچنین برخی از نبود چهره‌های مطرح (سلبریتی) گلایه کرده‌اند. به نظر می‌رسد که برخی کاربرها طی سال‌های اخیر به روند اشتباه کنفرانس‌های سال گذشته EA عادت کرده‌اند که حالا با ایجاد تغییراتی اندک در آن همچون حذف سلبریتی‌ها، این مسئله را به عنوان یک نکته منفی در نظر گرفته‌اند. از سوی دیگر بسیاری از کاربرها انتظار معرفی یک بازی جدید از مجموعه Star Wars را داشتند اما این مسئله تنها به یک رونمایی از نام بازی خلاصه شد و خبری از تریلر یا نمایش گیم‌پلی نبود.

در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که بسیاری از کاربرها نمایش شب گذشته EA را ضعیف‌ترین عملکرد آنها در E3 دانسته و به شوخی گفته‌اند بهتر است برای بخشی که قرار است چند نفر مدتی طولانی صحبت کنند، بیشتر از چند ویدئو کوتاه که مدام تکرار می‌شدند، آماده می‌کردید !

محمد طالبیان

محمد طالبیان

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 + هشت =

  • بهتر است برای بخشی که قرار است چند نفر مدتی طولانی صحبت کنند، بیشتر از چند ویدئو کوتاه که مدام تکرار می‌شدند، آماده می‌کردید !
    :rotfl: :rotfl:
    دقیقا مثل فوتبال صدا سیما که 20 بار صحنه گلو نشون میده
    ایناهم یه تیکه اماده کرده بودن هی تکرار میشد 😀

  • “بسیاری از کاربرها گفته‌اند که EA چیز خاصی برای نمایش در جریان کنفرانس خود نداشته”
    نه که سال‌های پیش خیلی چیزها برای نمایش داشتن :rotfl: :rotfl: :rotfl: