اخبار بازی E3 2018

واکنش کارشناس‌ها به نمایش پشت درهای بسته بازی Cyberpunk 2077

واکنش کارشناس‌ها به نمایش پشت درهای بسته بازی Cyberpunk 2077

وی جی مگ: بازی Cyberpunk 2077 با نمایش خود در E3 2018 همه را متحیر کرده است. بازی که هرچند برای اولین‌بار با گرافیک داخل بازی در کنفرانس مایکروسافت نمایش داشت و قرار بر این بود که پشت‌های درهای بسته برای اهالی رسانه بخش‌هایی از گیم‌‎پلی آن به نمایش درآید.

به گزارش وی جی مگ، این بازی پشت درهای بسته به نمایش در آمد. Andrew Reiner در این باره می گوید: بازیCyberpunk 2077 یک بازی اول شخص جهان باز RPG است. شهرهای پراکنده بدون هیچ صفحه لودینگ. دویدن و پناه گرفتن با اسلحه هسته اصلی گیم‌پلی این بازی است. می‌توانید زاویه دید را از اول شخص به سوم شخص تغییر دهید. می‌توانید انتخاب کنید و شخصیت خود را ارتقا دهید.

خب چیزی که تائید می‌شود این است که Cyberpunk 2077 یک بازی بدون مرز جهان باز است که هیچ گونه لودینگی ندارد. همچنین اول شخص است که مکانیزم‌های یک بازی شوتر را دارد.و نکته دیگر این است که بازی پر شده از انتخاب‌هایی که پلیر باید انجام دهد. به نظر می رسد CD Projekt Red همه تلاش خود را می کند تا عنوانی بهتر از بازی Witcher 3 بسازد.

Cyberpunk 2077 بسیار دیوانه کننده و زیبا و با جزئیات بالا است. گیم‌پلی بازی به گونه‌ای است که می‌توانید روی دیوار بدوید، روی آن‌ها با تیغه بمانید، روی دشمنان بپرید و سرآن‌ها را ببرید. زمان را آهسته کنید و ربات‌ها را کنترل کنید.

همچنین می‌توانید جنسیت شخصیت خود را انتخاب کنید و حسابی آن را شخصی‌سازی کنید و مهارت‌هایی که به شما اجازه می‌دهد سبک بازی مخصوص به خود را داشته باشید.

CD Project Red نباید بیش از این طرفداران را منتظر بگذار. همه منتظر دیدن تریلری از این بازی هستند.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 + نوزده =