اخبار بازی

وجود یک باگ از شروع بازی The Crew 2 جلوگیری می‌کند

وجود یک باگ از شروع بازی The Crew 2 جلوگیری می‌کند

وی جی مگ: امروز مصادف با تاریخ انتشار بازی The Crew 2 است. اما کاربرانی که قابلیت دسترسی پیش از عرضه بازی را داشته‌اند گزارش کرده‌اند که وجود یک باگ از شروع بازی The Crew 2 جلوگیری کرده و نمی‌گذارد بازی از منو اصلی جلوتر رود.

به گزارش وی جی مگ، هنگام تلاش برای اتصال به سرورهای The Crew 2، بازی کرش کرده و کاربر با پیام “مشکلی برای این برنامه به‌وحود آمد” رو به رو می‌شود. به نظر می‌رسد این باگ تنها مختص کنسول PS4 بوده و به کاربران ناحیه شرقی اروپا محدود می‌شود. کاربرانی که نسخه Gold Edition بازی نام‌برده را خریداری کرده بودند این قابلیت را داشتند که به عنوان پاداش سه روز زودتر به بازی دسترسی داشته باشند. اما آن‌طور که پیداست بسیاری تاکنون موفق نشدند تا به شروع بازی The Crew 2 برسند. از آن جایی که بازی شامل بخش سینگل‌پلیر نیز نمی‌شود به نظر می‌رسد بدون دخالت شرکت ناشر آن یعنی Ubisoft راهی برای حل مشکل وجود ندارد.

فروم‌های Ubisoft و The Crew 2 پر شده از اعتراض کاربران خشمگینی که نسخه Gold Edition را تهیه نموده اما با باگ مذکور مواجه شدند. شرکت Ubisoft راه‌هایی را مانند خاموش و روشن کردن مودم، ریستارت اینترنت و کنسول و غیره برای حل این مشکل پیشنهاد داده که البته موثر واقع نشده است. چندین گزارش حاکی از این مسئله بوده که مشکل اشاره شده روی نسخه PC بازی نیز مشاهده شده است. بخش پشتیبانی Ubisoft از کاربران خواسته تا اقدامات آن‌ها را تست کرده و در صورت حل نشدن مشکل با پشتیبانی سونی ارتباط برقرار کنند.

البته ناشر بازی خود وارد عمل شده تا مشکل را حل نماید. باید به این مسئله نیز توجه کرد مزیت اصلی نسخه Gold Edition سه روز دسترسی زودتر به بازی بود که این مشکل پیش‌آمده نه تنها باعث شده تا بسیاری از پلیرها  از شروع بازی The Crew 2 باز بمانند بلکه پول افرادی که این نسخه را خریداری کرده‌اند نیز به نوعی دزدیده شده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × 5 =