اخبار بازی

وضعیت عجیب گرافیک Sekiro: Shadows Die Twice روی پلتفرم‌های مختلف

وضعیت عجیب گرافیک Sekiro: Shadows Die Twice روی پلتفرم‌های مختلف

وی جی مگ: در حالی جدیدترین ساخته FromSoftware از امروز در دسترس قرار می‌گیرد گزارش‌های منتشر شده از سوی دیجیتال فاندری از وضعیت نه چندان جالب گرافیک Sekiro: Shadows Die Twice روی کنسول‌های مختلف خبر می‌دهند.

به گزارش وی جی مگ، عنوان نام‌برده سومین بازی از استودیو FromSoftware است که به دنبال Bloodborne و Dark Souls 3 در نسل فعلی عرضه می‌شود. عناوین این توسعه‌دهنده همواره از مشکلات فریم و سرعت رنج می‌بردند و Sekiro: Shadows Die Twice نیز ظاهرا از این قاعده مستثنی نبوده است. مشکل بزرگ‌تر اما به پرفورمنس بازی روی کنسول‌های میان‌نسلی مربوط می‌شود. براساس آنالیزهای تکنینکی منتشر شده از سوی دیجیتال فاندری، Sekiro: Shadows Die Twice روی هر دو پلتفرم Xbox One X و PS4 Pro به صورت 60 فریم بر ثانیه اجرا می‌شود اما از رسیدن به این هدف روی هر دو پلنفرم باز می‌ماند. در بیشتر بخش‌های بازی، متوسط فریم ریت بین 38 تا 48 روی PS4 Pro و 38 تا 42 روی Xbox One X گزارش شده است.

از دیگر مشکلات موجود در گرافیک Sekiro: Shadows Die Twice باید به رزلوشن آن اشاره کنیم. در حالی که بازی با رولوشن 1800p روی هر دو کنسول میان‌نسلی اجرا می‌شود اما نسخه Xbox One X سایه‌پردازی بهتری دارد. ظاهرا بازی از تکنیک بازسازی به منظور رزلوشن بیشتر روی PS4 Pro استفاده می‌کند اما به نسبت نسخه Xbox One X تصاویر واضح‌تر به نظر می‌رسند.

در حالی که Sekiro: Shadows Die Twice روی دو کنسول PS4 و Xbox One به صورت 30 فریم بر ثانیه اجرا می‌شود اما به مانند سایر عناوین استودیو FromSoftware روی این دو کنسول با مشکلاتی همراه است. لازم به ذکر است نسخه PS4 با رزلوشن 1080p و نسخه Xbox One به صورت 900p اجرا می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × چهار =