اخبار بازی

پادکست صوتی «صدای بازی»

پادکست صوتی «صدای بازی»

آقای علی فخار،روابط عمومی بنیاد ملی بازی های رایانه ای با ارسال ایمیلی خبر از نشر پادکست اختصاصی بنیاد ملی بازی داده است. این پادکست به صورت هفتگی و از سایت بنیاد ملی منتشر می شود. متن کامل ایمیل ارسالی را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

—————————————————————

—————————————————

با سلام و احترام

خبر افتتاح پادکست صوتی «صدای بازی» برای شما ارسال شده است.

روابط عمومی بنیاد ملی بازی های رایانه ای

به همت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای؛

پادکست صوتی «صدای بازی» افتتاح شد

پادکست صوتی «صدای بازی» جهت انتشار آخرین اخبار و حواشی هنر-صنعت بازی‌های رایانه‌ای ایران فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این پادکست صوتی شامل بخش‌های مختلفی می‌شود که از جمله این بخش‌ها می‌توان به اخبار، مصاحبه و پرداختن به حواشی هنر-صنعت بازی در ایران اشاره کرد.

پادکست صدای بازی قرار است پلی بین بازی‌بازان، بازی‌سازان و مسوولین این حوزه باشد، به‌طوری که صدای بازی‌بازها و بازی‌سازان را به گوش مسوولان رسانده و سوالات مسوولان را پخش کند.

این پادکست ازین پس بصورت هفتگی در روز چهارشنبه‌ در سایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به آدرس www.ircg.ir منتشر خواهد شد.

لینک دانلود قسمت اول

————————————————–

—————————————————————————–

به هر حال به مانند شروع هر کاری نقصهایی نیز در این کار دیده می شود برطرف خواهد شد و به زمان احتیاج هست.

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

8 − هشت =

  • واقعا این چی بود.چقدر ضعیف.مثل بقیه کارای بنیاد.این همه نمونه خوب تو این کار هست و بعد از این همه سال باید یه همچین اشغالی رو بدن بیرون.خسته نباشید به خدا.شما بهتره به همون ادیتکردن بازی ها و گند زدن بهشون و ممنوع کردنشون برسید.تا وقتی کسی مثل اقا میثم هست که ادم با صداش حال میکنه و هر وقت پادکست یا خبر میگه آدم لذت میبره و ادیت و کارش هم در حد حرفه یی هسات به خدا و تا وقتی بچه های حرفه یی و سوپر حرفه یی بازیکست هستن بهتره بنیاد و امثالهم این کارا رو نکنن.جم کنید باوو.
    به قول اقا میثم شاد و مفرح باشید.