اخبار بازی

پاسخ Crystal Dynamics در رابطه با سوالات طرفداران عنوان Rise of the Tomb Raider

پاسخ Crystal Dynamics در رابطه با سوالات طرفداران عنوان Rise of the Tomb Raider 1

به تازگی استودیو Crystal Dynamics سازنده ی عنوان Rise of the Tomb Raider به برخی از سوالاتی که طرفداران عنوان Rise of the Tomb Raider در رابطه با این عنوان پرسیده بودند، پاسخ داد. در ادامه به پاسخ این استودیو در رابطه با سوالات طرفداران این عنوان خواهیم پرداخت.
وقتی پرسیده شد که منظور از انحصاری Xbox چیست؟ این استودیو اینگونه پاسخ داد:

این موضوع بدان معناست که عنوان Rise of the Tomb Raider در تعطیلات سال 2015 فقط برای دو کنسول Xbox 360 و Xbox One عرضه می گردد.

آیا این بازی در طی مدت زمان محدودی در انحصار این دو کنسول خواهد ماند؟ آیا این مدت زمان به پایان خواهد رسید؟ این مدت زمان چقدر است؟آیا ما می توانیم انتظار انتشار این عنوان برای دو پلتفرم PC و PS4 را داشته باشیم؟

بله، قرارداد ما با شرکت مایکروسافت دارای یک مدت زمان می باشد. در حال حاضر نمی توانیم در رابطه با جزییات این معامله صحبت کنیم؛ ما بر روی ایجاد یک بازی بزرگ برای دو کنسول Xbox One و Xbox 360 تمرکز کرده ایم.

آیا استودیو Crystal Dynamics در مورد این معامله آگاهی کامل دارد؟

بله، Crystal Dynamics از اینکه برای ایجاد یکی از بهترین بازی های خود با شرکت مایکروسافت همکاری می کند بسیار هیجان زده است. ما در همکاری با شرکت مایکروسافت از سابقه طولانی برخوردار هستیم و این شرکت یکی از حامیان بسیار قوی این فرانچایز بوده اند. آنها به ما کمک می کنند تا فرانچایز Tomb Raider نسبت به گذشته از رشد بیشتری برخوردار شود.

آیا در هنگام گرفتن این تصمیم طرفداران این فرانچایز را در نظر گرفتید؟ آیا Crystal Dynamics و Square Enix از تاریخچه ی این فرانچایز بر روی پلی استیشن و PC آگاه هستند؟

البته، ما نمی خواستیم این تصمیم را برای این عنوان بگیریم. هدف ما از گرفتن این تصمیم ارائه بهترین عنوانی است که می توانیم در دست ساخت قرار دهیم و روابط ما با مایکروسافت کمک خواهد کرد تا این موضوع تحقق یابد.

چرا Microsoft، Square Enix یا Crystal Dynamics در رابطه با محدودیت زمان انحصاریت این عنوان صحبت نکردند و به طور غیر مستقیم سخن می گفتند؟

با اعلام این خبر ما مسلما قصد ایجاد سردرگمی طرفداران این فرانچایز را نداشتیم. نمایشگاه Gamescom برای اعلام اولیه این موضوع مکان عالی بود، اما لازم نبود که وارد جزییات شویم.

سید محمد امین سکاکی

سید محمد امین سکاکی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × دو =

  • tomb raider تازه با عنوان 2013 تونست همه اشتباهات قبل رو جبران کنه. حالا با اینکار دوباره عنوان رو به خطر میندازن. البته موضوع اینه که چون شرکت های زیادی نیستن که میتونن بازی های عظیم درست کنن باسه همین بعد از یک مدت که میفهمن همچین قدرتی دارن، تصمیم گیری هاشون خودسرانه میشه. مثلا با خودشون میگن، ما به بازار میگیم که چه گیمی باید ساخته بشه نه بازار به ما و بازار هم میشه همون گیمر ها. این قضیه در مورد همه شرکت های بزرگ صدق میکنه ولی کم و زیاد داره.