اخبار بازی

پایبندی Capcom به ساخت بازی برای Nintendo Switch

پایبندی Capcom به ساخت بازی برای Nintendo Switch

در عین ناباوری همگان، Capcom تنها شرکتی بود که کنار نینتندو ایستاد و بازی‌های زیادی برای کنسول‌های این شرکت در طول سالیان متمادی عرضه کرد. از عرضه Resident Evil 4 به صورت انحصاری موقیت برای GameCube و Monster Hunter روی 3DS گرفته تا اقدامات جاری این شرکت.

البته کپکام در چند مدت گذشته تقریبا اثر چندان بزرگی را برای Switch عرضه نکرده است که کمی غیر قابل باور است. اعضای این شرکت در جلسه پرسش و پاسخ همراه با سرمایه‌گذاران اعلام کردند:« ما از موفقیت بسیار خوب Switch مطلع هستیم. بازخورد نسبت به این کنسول بسیار مثبت بوده. در آینده ما از این کنسول در برنامه ساخت بازی‌های مالتی‌پلتفرم پشتیبانی خواهیم کرد.»

البته به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد تا از قدرت‌های مخصوص این کنسول مثل قابل حمل بودن به صورت بسیار خاص استفاده کند. البته آنها فعلا در فاز تصمیم‌گیری قرار دارند و مشخص نیست که چه اثری برای Switch ساخته خواهد شد. در حال حاضر Capcom بازی‌های Ultra Street Fighter 2 The Final Challengers و Monster Hunter XX را برای Switch منتشر کرده است. به زودی نیز شاهد عرضه Resident Evil Revelations و Revelations 2 خواهیم بود.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 + 16 =