اخبار بازی

پروژه جدید کارگردان Final Fantasy 15 معرفی شد

پروژه جدید کارگردان Final Fantasy 15 معرفی شد

وی جی مگ: امروز شرکت Square Enix پروژه جدید کارگردان Final Fantasy 15 آقای Hajime Tabata و استودیو تازه تاسیس Luminous Studio را معرفی کرد.

به گزارش وی جی مگ، هدف از تاسیس این استودیو این بود که بازی‌ها و محتویات سرگرمی خلاقانه و نوآورانه تولید کند در حالی که اولین پروژه این استودیو در واقع یک بازی نبوده و به نوعی یک مستند به شمار می‌رود که با همکاری شبکه ژاپنی TV NHK تولید خواهد شد. اگرچه این پروژه یک بازی نیست اما با استفاده تکنیک ساخت ویدیویی CGI ساخته شده و The Birth of Humanity نام خواهد داشت. این پروژه در کیفیت بصری 4K تولید شده و در فرآیند ساخت از تکنولوژی موشن کپچر هم استفاده می‌کند.

اولین قسمت این مستند در تاریخ 8 آپریل در ژاپن روی آنتن می‌رود. دومین و سومین قسمت نیز به ترتیب در 13 می و 10 ژوئن پخش خواهند شد. به نظر می‌رسد کیفیت بصری کار شده در این پروژه به حدی قوی و خوب بوده که قابل مقابسه با آثار لایو اکشن است.

طرح این مستند درباره اجداد بشریت بوده که در ابتدا دارای ضعف‌های بسیاری بوده و با دیگر گونه‌ها برای بقا خود در حال مبارزه بوده است. سرانجام بشر توانست با استفاده از عقل و خرد و اکتشافات تصادفی خود به شدت قدرتمند شود و در ارتباط خود با دیگر موجودات زنده سازگاری پیدا کند.

منبع: Dualshockers.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه + 5 =