اخبار بازی

پسر کریتوس در God of War به گیمر کمک می‌کند

پسر کریتوس در God of War به گیمر کمک می‌کند

به نظر می‌رسد که در God of War همه چیز به آنجا ختم می‌شود که کریتوس نسبت به گذشته بسیار آرام‌تر شده است و قصد دارد تا به پسرش یاد دهد که چگونه در دنیای خشن God of War زنده بماند.

همانطور که اشاره شد کریتوس باید در بازی جدید به خاطر پسرش، خشم خود را کنار بگذارد. او و پسرش در این سفر همیشه در کنار یکدیگر خواهند بود و به هم کمک می‌کنند. کریتوس به زبان مربوط به اسکاندیناوی صحبت نمی‌کند و این پسرش است که وظیفه ترجمه را بر عهده دارد.

کارگردان بازی Cory Barlog در این مورد گفت:« کریتوس و پسرش با یکدیگر کار می‌کنند. این پسر بار اضافه روی شانه‌های کریتوس نخواهد بود. به عنوان مثال Atreus وظیفه ترجمه دیالوگ‌ها برای کریتوس را بر عهده دارد. او حتی نوشته‌های روی دیوار را نیز برای کریتوس ترجمه می‌کند. در انتها او به هیچ عنوان بار اضافه‌ای نخواهد بود. در طول بازی Atreus پیشرفت می‌کند و شما به عنوان گیمر به او افتخار خواهید کرد. فرآیند رشد کردن Atreus فقط آپگرید کردن او نخواهد بود.»

در برخی از مراحل بازی گیمر کنترل پسر کریتوس را بر عهده خواهد گرفت تا به او کمک کند. در طول این فرآیند گیمر قابلیت‌های جدیدی را یاد خواهد گرفت. در طول بازی گیمر با شخصیت‌های جدیدی روبرو می‌شود که می‌توانند به متحدان کریتوس تبدیل شوند. یکی از آنها شخصیتی به اسم Sindri است که اسلحه Thor را درست کرده است. نکته جالب دیگر در مورد گرافیک بازی است. پوست و موی حیوانات به صورت Real-Time رندر می‌شوند. این خاصیت برای ریش‌های کریتوس هم صدق می‌کند. بر اساس اعلام کارگردان بازی آنها با استفاده از یک حقه قدیمی اینکار را به بهترین شکل ممکن انجام دادند.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده − یک =