اخبار بازی

پیروزی Call of Duty WW2 در فروش ماه نوامبر بازار آمریکای شمالی

پیروزی Call of Duty WW2 در فروش ماه نوامبر بازار آمریکای شمالی

مشکلات مربوط به پرداخت درون برنامه‌ای و لوت باکس‌ها به نظر تاثیر زیادی روی فروش حضور EA و مخصوصا Star Wars Battlefront 2 داشته است. نه تنها این مشکلات باعث شدند که سهام EA با افت بی سابقه‌ای روبرو شود بلکه به نظر می‌رسد فروش Battlefront 2 به خصوص در آمریکا، آنطور که انتظار می‌رفت نبوده است.

گروه NPD هنوز گزارش رسمی ماهانه خود در مورد فروش بازی‌ها و سخت‌افزار در بازار آمریکای شمالی برای ماه نوامبر را منتشر نکرده است اما Sarah Needleman از Wall Street Journal در توئیتر خود اعلام کرد که Call of Duty WW2 در ماه نوامبر به موفقیت خارق‌العاده دست پیدا کرده است اما Battlefront 2 در مقایسه با پیش‌بینی‌ها تقریبا عملکرد بسیار ضعیف داشته. همچنین مشخص شد که فروش بازی‌ها در ماه نوامبر در مقایسه با سال گذشته 9 درصد افزایش داشته است که خبر بسیار خوبی است و این مقدار به 842 میلیون دلار رسیده.

بر اساس این گزارش که البته هنوز به صورت رسمی منتشر نشده، Call of Duty WW2 فقط در کشور آمریکا موفق به فروش 4.4 میلیون نسخه در ماه نوامبر شده که رکوردی بسیار عالی به شمار می‌رود. در مقام مقایسه باید گفت که Star Wars Battlefront 2 تنها به فروش 882 هزار نسخه دست پیدا کرده. البته باید در نظر داشت که Battlefront 2 در نیمه دوم ماه منتشر شده است. با توجه به اکران فیلم Star Wars The Last Jedi در چند روز آینده و همچنین ارائه محتوای جدید برای Battlefront 2 می‌توان انتظار داشت که فروش این بازی شاید در ماه دسامبر بسیار بهتر باشد. باید دید که آیا Battlefront 2 با نزدیک شدن فصل تعطیلات قادر به این خواهد بود که شکست خود را جبران کند یا خیر؟

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 − 5 =