اخبار بازی

پیش‌بینی کارشناس‌ها از هزینه اشتراک Stadia

پیش‌بینی کارشناس‌ها از هزینه اشتراک Stadia

وی جی مگ: سرویس استریم جدید گوگل تحت عنوان Stadia از زمان معرفی خود سرو صدای قابل توجهی را به وجود آورده است. پلتفرمی که به کاربر اجازه می‌دهد بازی‌ها را روی موبایل، تبلت، PC و مرورگر دستگاه‌ها استریم و تجربه کند. با این حال گوگل تاکنون از هزینه اشتراک Stadia صحبتی نکرده و اطلاعاتی پیرامون آن در اختیار مخاطبین قرار نداده است.

به گزارش وی جی مگ، همین موضوع سبب شده تا وبسایت GamingBolt نظر تحلیل‌گر IDC یعنی لویس وارد را جویا شود و ایشان نقطه نظرات خود را در این رابطه به اشتراک بگذارد. وارد سرویس جدید گوگل را از منظر قیمت گذاری با سرویس مخصوص سونی یعنی PlayStation Now مقایسه کرد و توضیح داد «هزینه ماهیانه PlayStation Now بیست دلار بوده که البته اکنون با تخفیف ارائه شده برابر با ده دلار شده است. باید فرض‌های متعددی در خصوص جذب مشتری، هزینه‌های زیرساختی و استودیوهای توسعه‌دهنده در نظر گرفنه شود. استودیوهایی که مایل هستند به ازای هر دقیقه استفاده یا استفاده هر کاربر حقوق دریافت کنند تا سوددهی و رشد Stadia حاصل شود.»

«چنان‌چه این سرویس استریم بتواند در هنگام عرضه بیش از 500 بازی در اختیار داشته باشد و ماهیانه 50 بازی جدید نیز به لیست عناوین آن اضافه شود می‌توان هزینه اشتراک Stadia را برابر 15 دلار برای هر ماه تصور کرد.»

باید دید آیا Stadia می‌تواند در هنگام انتشار این تعداد از بازی را در اختیار کاربران خود قرار دهد و آن هم در صورتی که سرویس‌ کمپانی‌های رقیب یعنی Xbox Game Pass از مایکرسافت و PlayStation Now از سونی فاقد آن‌ها باشند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

7 + 1 =