اخبار بازی

پیش‌بینی NPD از فروش Xbox One X

در حال حاضر گروه NPD به عنوان معتبرترین مرجع بررسی وضعیت مالی بازی‌های ویدئویی و سخت‌افزارهای آن در آمریکای شمالی شناخته می‌شود و مت پیسکاتلا یکی از کارشناس‌های اصلی آن به تازگی نظرات جالبی را درباره Xbox One X و Star Wars Battlefront 2 در توئیتر خود منتشر کرده.

اولین مسئله‌‌ای که پیسکاتلا در توئیتر خود به آن اشاره کرده، پیش‌بینی فروش Xbox One X در آمریکای شمالی است. این کارشناس‌ با توجه به استقبال خوب از Xbox One X در بریتانیا اعلام کرده که باید پیش‌بینی خود برای فروش کنسول جدید مایکروسافت در آمریکای شمالی را افزایش دهد.

در توئیت دیگری پیسکاتلا اعلام کرده که در حال حاضر بحث‌های بسیاری درباره Star Wars Battlefront 2 و ماجرای پرداخت درون برنامه‌ای آن وجود دارد و برخی کاربرها تولیدکننده‌ها را مقصر این موضوع می‌دانند اما حرف‌های شنیده می‌شود که نشان از نظر مثبت ناشرها در اینباره دارد. از دید پیسکاتلا در حال حاضر تقاضای زیادی برای Star Wars Battlefront 2 وجود دارد و با توجه به این موضوع باید پیش‌بینی خود از فروش این بازی را نیز افزایش دهد.

لازم به ذکر است که مت پیسکاتلا پیش از این پست‌های مدیریتی مهمی را در شرکت‌هایی همچون برادران وارنر و اکتیویژن برعهده داشت و حالا به عنوان کارشناس در NPD به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × 5 =