اخبار بازی

چرا سونی اطلاعات PS5 را در زودتر از انتظارات منتشر کرد ؟

چرا سونی اطلاعات PS5 را در زودتر از انتظارات منتشر کرد ؟

وی جی مگ: به دنبال گزارشات و شایعات مختلفی که پیرامون کنسول نسل بعدی Playstation منتشر می‌‍شد سرانجام کمپانی سونی دست به کار شد و برخی از اطلاعات PS5 را زودتر از آنچه که تصور می‌شد به اشتراک گذاشت. به نظر می‌رسد این موضوع ارتباط مستقیمی به شایعات و گزارشات متعددی داشته که پیرامون این کنسول در حال انتشار بودند.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از جیسون شریر نویسنده وبسایت کوتاکو پس از آن که کیت توسعه PS5 برای تعدادی از سازندگان ترد پارتی ارسال شد و از همین رو احتمال درز اطلاعات آن به محیط اینترنت وجود داشت سونی تصمیم گرفت پیش‌دستی کند و قبل از فاش شدن هر گونه جزئیات و گزارشی، خود این اطلاعات PS5 و قابلیت‌های کنسول نسل بعدی خود را به اشتراک بگذارد. بدین ترتیب دیگر چیزی برای افراد باقی نمی‌ماند تا بخواهند آن‌ها را فاش کنند. به نظر می‌رسد سونی برای این کار خود دلیل بسیار محکم و در عین حال منطقی داشته تا یک طرف از فاش شدن اطلاعات جلوگیری کند و هم کاربران جزئیات تایید شده‌ای را در دست داشته باشند.

به گفته شریر دلیل دیگر این اقدام سونی، ایجاد هایپ و جلب کردن صحبت‌ها و گفتگوها به سمت کنسول نسل بعدی خود پیش از شروع نمایشگاه E3 بوده است. همان‌طور که می‌دانید سونی در E3 امسال حضور به عمل نمی‌آورد. در مقابل مایکروسافت اعلام کرده که قرار است بزرگ‌ترین حضور خود در این نمایشگاه را رقم بزند و احتنمالا نیز از کنسول نسل آینده Xbox رونمایی می‌کند . بدین ترتیب قبل از شروع بزرگ‌ترین نمایشگاه سالیانه صنعت بازی، سونی اولین استارت را زودتر از رقیب خود زده که در نوع خود، حرکت هوشمندانه‌ای محسوب می‌شود.

برچسب‌هاPlayStation playstation 5 PS5 sony
فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × سه =