اخبار بازی

چگونه همکاری Cory Barlog و کارگردان Mad Max به God of War کمک کرد ؟

وی جی مگ: بعد از عرضه God of War 2 کارگردان این بازی در سال 2008 استودیو Santa Monica را ترک کرد و شرایط به شکلی رقم خورد که نهایتا منجر به همکاری Cory Barlog و کارگردان Mad Max یعنی جورج میلر شد. همکاری که از دید کارگردان God of War جدید به بهبود این بازی کمک بسیاری کرد.

به گزارش وی جی مگ، هرچند در نهایت همکاری کوری بارلوگ و استودیو Avalanche به عنوان سازندگان Mad Max که در سال 2015 منتشر شد، نیمه‌کاره باقی ماند اما کارگردان God of War توضیح داده تجربیاتی که در زمان همکاری با جورج میلر کارگردان فیلم سینمایی Mad Max به دست آورده، نقش کلیدی در شکل گیری God of War داشته. بارلوگ به شکل دقیق توضیح نداده که چه المان‌هایی از Mad Max به God of War رسیده‌اند اما به این نکته اشاره داشته که روند آشنایی و رابطه‌ای که در زمان طی یک کردن یک سفر میان کریتوس و پسرش به وجود می‌آید از جمله نکاتی است که از جورج میلر فرا گرفته.

از دید کارگردان God of War تفاوت این بازی و Mad Max باعث شده که بسیاری از ساخته‌های او در نهایت به صورت مستقیم به ساخته Santa Monica منتقل نشوند اما حضور در کنار میلر باعث شده که او دید جدید و بهتری نسبت به روایت یک داستان درام پیدا کند.

منبع: Gamespot

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 − 12 =