اخبار بازی

کارگردان Final Fantasy XV از علاقه‌اش به کنسول جدید نینتندو می‌گوید

چند هفته پیش که Nintendo Switch به طور رسمی معرفی شد، شرکت Square Enix یکی از توسعه‌دهندگانی بود که اعلام کرد از این کنسول پشتیبانی می‌کند اما با این وجود هنوز مشخص نشده که به جز  Dragon Quest 10: Awakening of the Five Tribes Online و  Dragon Quest 11: In Search of Departed Time چه بازی‌های دیگر این شرکت برای کنسول جدید نینتندو منتشر می‌شوند. بسیاری از منابع خبری پیش‌تر توضیح داده بودند که احتمال انتشار یکی از نقش آفرینی‌های ژاپنی مهم اسکوئر انیکس برای Nintendo Switch وجود دارد اما اینکه کدام بازی به کنسول نینتندو راه یابد هنوز مشخص نشده.

در همین زمینه هاجیمه تاباتا که به تازگی کارگردانی قسمت پانزدهم Final Fantasy را به اتمام رسانده از علاقه خود برای ساخت بازی روی Nintendo Swtich صحبت کرده. تاباته در مصاحبه خود با وبسایت گیم‌بلاگ گفته که «من علاقه شدیدی به کنسول جدید نینتندو به عنوان یک گیمر و یک توسعه دهنده بازی‌های ویدئویی دارم. قابلیت‌ تغییر کردن نوع تجربه بازی روی کنسول نینتندو اصلی‌ترین نقطه قوت آن است و برای مدت زیادی این قول را به خودم داده‌ام که بالاخره یک بازی برای پلتفرم نینتندو بسازم.»

Final Fantasy XV که پیش‌تر توضیح دادیم مراحل ساختش به پایان رسیده در تاریخ 29 نوامبر (9 آذر) برای Xbox One و Playstation 4 منتشر می‌شود.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × یک =