اخبار بازی موبایل

کارگردان Hearthstone در مورد گیمر‌های تازه کار سخن گفت

کارگردان Hearthstone در مورد گیمر‌های تازه کار سخن گفت 1

این روزها Hearthstone، بازی کارتی شرکت بلیزارد که بر اساس شخصیت‌های بازی Warcraft ساخته شده است به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است و اگر شما آشنایی کوچکی با بازی‌های بلیزارد داشته باشید قطعا این بازی را روی گوشی خودتان نصب کردید.

کارگردان این بازی Ben Brode به وب‌سایت Reddit رفته و از گیمر‌های تازه‌کار خواسته تا مشکلات خودشان را بیان کنند. تمرکز این بحث روی عدم وجود تفاوت میان تازه‌کارها و کسانی بود که به مدت زیادی این بازی را انجام داده بودند. Brode این مشکل را پذیرفت و در ادامه اشاره کرد که آنها قصد دارند این مشکلات را برطرف کنند تا بازی هم بر‌ای حرفه‌ای ‌ها و هم برای تازه‌کارها لذت بخش‌تر باشد. به گفته Brode آنها مدت‌‌هاست که به صورت نامحسوس در حال انجام این‌کار هستند و تغییرات جزئی ایجاد شده در این بخش باعث شده تا درصد برد برای گیمر‌های تازه کار 15% افزایش پیدا کند.

در کنار این تغییرات مسابقات Ranked برای تازه‌کارها بسیار سخت‌تر شده است. البته Brode توضیح داد که تاز‌ه‌کار‌ها برای چند بازی اولشان با افرادی هم سطح خودشان بازی می‌کنند و بعد از آن کم کم به جمع تمامی گیمر‌ها اضافه می‌شوند. ما تلاش زیادی برای آسان‌سازی بازی در سطح تازه‌کار‌ها انجام دادیم اما باید قبول کنیم که هنوز هم Hearthstone برای تازه‌کارها بسیار سخت است. ترکیب کارت‌ها برای تازه‌کار‌ها بسیار مهم است اما به نظر من باید راهنمایی بیشتری برای این قشر از گیمر‌ها در Hearthstone وجود داشته باشد.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 + چهارده =