اخبار بازی

کارگردان Hearthstone کمپانی Blizzard را ترک کرد

وی جی مگ: بعد از انتشار بسته اضافه شونده The Witchwood حالا خبری منتشر شده مبنی بر اینکه کارگردان Hearthstone کمپانی Blizzard را ترک کرده تا استودیو شخصی خود را راه‌اندازی کند. بن براد به مدت 15 سال در Blizzard مشغول به کار بود.

به گزارش وی جی مگ، براد در انجمن رسمی بلیزارد پیامی را با این موضوع منتشر کرده که «بعد از 15 سال کار در Blizzard و 10 سال فعالیت برای توسعه Hearthstone تصمیم سختی گرفته‌ و قصد دارم ماجراجویی جدید را شروع کنم.» بن براد در سن 20 سالگی به عنوان تستر وارد Blizzard شده بود و سال 2008 وارد Team 5 این کمپانی شد تا به عنوان کارگردان Hearthstone فعالیت خود را ادامه دهد.

مسئله قابل توجه این است که کارگردان Hearthstone با مدیران Blizzard مشکل خاصی نداشته و تنها با هدف راه‌اندازی استودیو شخصی خود سازندگان عناوینی همچون World of Warcraft و Diablo را ترک کرده. براد هرچند اعتقاد دارد که ریسک بزرگی را در این مسیر انجام داده اما برای پیشرفت در حوزه فعالیت خود به این ریسک نیاز داشته و البته هنوز اعلام نکرده که قصد دارد روی چه بازی جدیدی کار کند. کارگردان Hearthstone همچنین برای Blizzard آرزوی موفقیت کرده و توضیح داده که علاقه بسیاری به دیدن بازی بعدی آنها دارد که هنوز به صورت رسمی معرفی نشده.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × دو =