اخبار بازی

کارگردان The Evil Within 2 از بازی‌های ترسناک پرهزینه می‌گوید

کارگردان The Evil Within 2 از بازی‌های ترسناک پرهزینه می‌گوید

با توجه به بازخورد کاربران و همچنین نمره‌های The Evil Within 2 می‌توان گفت که این بازی بسیار خوب عمل کرده و از نظر همگان به یک اثر موفق تبدیل شده است.

با توجه به یک دهه اخیر می‌توان گفت که بازی‌های ترسناک دیگر تقریبا در میان آثار بزرگ جایگاه خاصی ندارند و سازندگان نیز بودجه زیادی را به ساخت آنها اختصاص نمی‌دهند. در چند سال اخیر نیز بازی‌های بسیار کمی بودند که توانستند در این سبک موفق عمل کنند که شاید تعداد آنها به اندازه انگشتان یک دست هم نباشد. چرا این مشکل به وجود آمده است؟ این سوالی بود که Game Watcher از کارگردان The Evil Within 2 یعنی John Johanson پرسید.

او در پاسخ گفت:« بدون شک ساخت بازی‌های ترسناک بسیار سخت است. وقتی مشغول به ساخت بازی‌های ترسناک بزرگ هستید گرافیک آن تا لحظات آخر به چشمتان نخواهد آمد. به همین خاطر محاسبه کردن و پیروی دقیق از این محاسبات به صورت بهینه بسیار دشوار خواهد بود. شما باید تجربه‌ای را درست که که فاصله‌های زیادی در میان آن وجود نداشته باشد، ریسک بسیار بالاست. ما تجربه ساخت چنین بازی را داریم و شاید به همین دلیل توانستیم این ریسک‌ها را مدیریت کنیم اما بدون شک اینکار برای کسانی که تجربه ساخت بازی‌های ترسناک با بودجه بالا را ندارند، بسیار بسیار سخت خواهد بود.»

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 1 =