اخبار بازی

کاهش سود Konami در سه ماه اخیر

کاهش سود Konami در سه ماه اخیر

وی جی مگ: کاهش سود Konami در سه ماه اخیر از جمله نکاتی بود که با انتشار گزارش مالی مربوط به سه‌ماهه ابتدایی سال مالی 2018 این شرکت به دست آمد. گزارشی که جزئیات آن آمار مربوط به بازه زمانی ابتدای آپریل تا انتهای ژوئن 2018 را پوشش می‌دهد.

به گزارش وی جی مگ، براساس آمار به دست آمده از این گزارش مالی، درآمد شرکت کونامی با افزایش 4.9 درصد به صورت سالیانه همراه شده در حالی که سود کلی این شرکت اندکی کاهش یافته است. همین مسئله برای بخش سرگرمی‌های دیجیتال Konami نیز صدق می‌کند که بخش گیم هم شامل بخش سرگرمی‌های دیجیتال به شمار می‌رود. بر همین اساس درآمد حاصل رشد 4 درصدی به صورت سالیانه را نشان داده اما سود کلی این بخش شرکت به صورت قابل توجهی به میزان 13 درصد کاهش یافته است.

شرکت Konami در کنار انتشار آمار مربوط به عملکرد خود، جزئیاتی نیز در خصوص عملکرد بازی‌های خود به اشتراک گذاشت. به گفته این کمپانی بازی Jikkyou Powerful Pro Baseball 2018 شروع بسیاری خوبی را داشته و بخش آنلاین بازی Pro Evolution Soccer 2018 عملکرد بسیار قدرتمندی را از خود به جای گذاشته است. بخش بازی‌های موبایل هم از دیگر مواردی بود که با عملکرد بسیار مطلوبی همراه بوده است.

در خصوص کاهش سود Konami در سه ماه اخیر این شرکت توضیح داد مورد به وجود آمده ناشی از افزایش سرمایه‌گذاری به منظور ارائه محتویات و گسترش مخاطبین، افزایش تحقیقات برای توسعه عناوین و پروژه‌های آینده بوده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده − 6 =