اخبار بازی

کاهش گرافیک Red Dead Redemption 2 بعد از به‌روزرسانی

کاهش گرافیک Red Dead Redemption 2 بعد از به‌روزرسانی

وی جی مگ: به گفته‌ بسیاری از گیمرها به‌روزرسانی اخیر منتشر شده از سوی Rockstar سبب کاهش گرافیک Red Dead Redemption 2 شده است. به نظر می‌رسد Rockstar تکنیک Ambient Occlusion را از بخش بصری حذف کرده و یا تغییری در آن اعمال کرده است. امری که در لیست تغییرات حاصل از به‌روزرسانی‌های اخیز نیز اشاره‌ای به آن نشده بود.

به گزارش وی جی مگ، این موضوع توسط کاربری در توییتر با قرار دادن تصاویری از نسخه 1.00 و 1.06 در کنار هم به اشتراک گذاشته شد. برای تشخصیص کاهش گرافیک Red Dead Redemption 2 نیاز خواهید داشت تا تصاویر منتشر شده را بزرگ و سپس مقایسه کنید. باید توضیح دهیم Ambient Occlusion نوعی سیستم نورپردازی واقع‌گرایانه براساس هندسه واقعی اجزای داخل یک محیط است. اگر منبع این نورپزدازی بلاک شود تمامی جزئیات اشیا را نمی‌توان به صورت کامل مشاهده کرد.

در پایین و تصویر سمت چپ مشاهده می‌کنید که کاپشن آرتور روشن‌تر بوده و سایه‌زنی کمتری به نسبت تصویر سمت راست دارد. سایه زیر پیشخوان نیز با جزئیات کمتری دیده می‌شود و به طور کلی محیط در این تصویر روشن‌تر شده است. اگرچه در به‌روزرسانی‌های اخیر و لیست تغییرات آن‌ها هیچ اشاره‌ای به چنین مواردی نشده اما ممکن است تغییرات حاصل ناشی از فاکتورهای دیگری نظیر تغییر زمان شب و روز و یا آب‌وهوا در بازی باشد. هم‌چنین تغییر فایل‌های بازی در به‌روزرسانی‌ها که سبب بهینه‌ شدن می‌شوند نیز امری رایج محسوب می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 2 =