اخبار بازی

کمپانی Ubisoft همچنان به ساخت بازی Splinter Cell علاقه دارد

کمپانی Ubisoft همچنان به ساخت بازی Splinter Cell علاقه دارد

وی جی مگ: در شرایطی که بسیاری از گیمرها از غیبت سم فیشر در E3 2018 ناامید شدند اما به نظر می‌رسد که کمپانی Ubisoft همچنان به ساخت بازی Splinter Cell علاقه دارد و در زمان برگزاری نمایشگاه لس انجلس چیزی برای رونمایی در این رابطه نداشته.

به گزارش وی جی مگ، پیش از شروع به کار نمایشگاه E3 2018 بسیاری از رسانه‌ها انتظار داشتند که قسمت جدید بازی Splinter Cell بخش انتهایی کنفرانس Ubisoft را به خود اختصاص دهد. بخشی که معمولا هر ساله به رونمایی از یک بازی کاملا جدید اختصاص دارد اما امسال خبری از آن نبود. این در حالی است که شایعات و اطلاعات به دست آمده در کنار عرضه به‌روزرسانی سم فیشر در Ghost Recon Wildlands این شایعه را به وجود آورده بود که بازی جدید Splinter Cell در حال ساخت است. مدیرعامل Ubisoft در گفت و گوی اخیر خود با جف کیلی به این موضوع اشاره کرده که کمپانی فرانوسی به برند خود همچنان علاقه دارد و مطمئنا آن را به زندگی باز می‌گرداند اما در حال حاضر چیزی برای معرفی نداشته و نمی‌تواند فعلا درباره برنامه‌های آینده صحبت کند.

با توجه به این توضیحات می‌توان انتظار داشت که قسمت جدید بازی Splinter Cell در آینده معرفی شود. بازی که در میان علاقه‌مندان به ژانر مخفی‌کاری طرفداران بسیاری دارد و می‌تواند حداقل سال آینده و در جریان E3 2019 نقش پررنگی را در میان دیگر بازی‌های Ubisoft‌ برعهده گیرد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک + شش =