اخبار بازی

کنترلر جدید PS4 معرفی شد

کنترلر جدید PS4 معرفی شد

وی جی مگ: به نظر می‌رسد که به زودی کنترلر جدید PS4 عرضه خواهد شد. این کنترلر توسط Scuf Gaming ساخته و عرضه می‌شود که قدرت شخصی‌سازی زیادی به گیمر می‌دهد.

به گزارش وی جی مگ، خبر ساخت کنترلر جدید PS4 امروز به صورت رسمی توسط Scuf Gaming از طریق شبکه‌های اجتماعی این شرکت و بلاگ رسمی Playstation اعلام شد. این کنترلر Vantage نام خواهد داشت. از ویژگی‌های اصلی این کنترلر می‌توان به تریگر‌های قابل تنظیم، آنالوگ‌های قابل تنظیم، D-Pad متفاوت و طراحی متفاوت نسبت به طرح اصلی اشاره کرد.

این کنترلر تحت لیسانس مستقیم سونی برای PS4 طراحی شده است و شرکت SCUF به نظر از این همکاری با سونی بسیار راضی است. مدیرعامل این شرکت در مورد این همکاری گفت:« حالا گیمر‌هایی که به دنبال عملکرد بالاتر با کنترلر و همچنین قابلیت‌های شخصی سازی زیاد و البته راحتی هستند می‌توانند از دقت و انعطاف‌پذیری بالا لذت ببرند.» تصویر زیر نشان دهنده قابلیت‌های کامل کنترلر Scuf Vantage خواهد بود.

کنترلر جدید PS4 معرفی شد 1

تمام این قابلیت‌ها همراه با نسخه وایرلس با قیمت 200 دلار در اختیار گیمر‌ها قرار خواهد گرفت. اگر اتصال دسته همراه با سیم شما را اذیت نمی‌کند می‌توانید نسخه سیم‌دار را با قیمت 170 دلار تهیه کنید. در حال حاضر تاریخ عرضه دقیقی برای این کنترلر در نظر گرفته نشده اما به نظر می‌رسد که باید در انتهای تابستان پیش‌رو منتظر عرضه آن باشیم.

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده − دوازده =

  • يك سوال از اقا ميثم داشتم.من دوتا دسته ps4 دارم ميخوام يكيشو بفروشم فقط ميخواستم بدونم چطور ميتونم دسته اصلي كه از اول با كنسول بوده رو از دسته اي كه بعدا خريدم تشخيص بدم.اگه جواب بدين ممنون ميشم

    • سلام
      جفت دسته ها اگر اصلی هستن توفیری باهم ندارن. هیچ فرقی ندارن.
      ولی بعضی از سری های ps4 سریال دسته رو روی کارتن میزنه. البته بعضیاشون. اگرم گارانتی دار خریدین که احتمالا سریال دسته روی کارت گارانتی هست.