اخبار بازی

کنسول PS5 با چه قیمتی عرضه می‌شود ؟

کنسول PS5 با چه قیمتی عرضه می‌شود ؟

وی جی مگ: سرانجام سونی سکوت خود پیرامون موجود بودن PS5 را شکست و علاوه‌بر تایید در دست ساخت بودن آن، تعدادی از قابلیت‌های آن مانند پشتیبانی از بازی‌های نسل گذشته و مشخصات سخت‌افزاری را مورد تایید قرار داد. اطلاعات جدید منتشر شده نیز می‌تواند نشان ‌دهد گیمرها انتظار چه قیمتی را برای کنسول PS5 داشته باشند.

به گزارش وی جی مگ، وبسایت Wired در مصاحبه‌ای که با مارک سرنی طراح ارشد سخت‌افزاری سونی داشته اولین اطلاعات از کنسول نسل نهمی این کمپانی را به اشتراک گذاشته است. با توجه به این که صحبت بسیاری پیرامون قیمت این کنسول شکل گرفته، پیتر رابین تحلیل‌گر وبسایت Wired نقل‌قولی از جانب سرنی در توییتر به اشتراک گذاشت که در اطلاعات اولیه به آن اشاره‌ای نشده بود. رابین اظهار کرد که به گفته سرنی، همیشه محدوده قیمتی مشخصی برای یک کنسول جدیدی که به‌تازگی در بازار عرضه می‌شود وجود دارد.

اگرچه مشخص نشد کنسول PS5 در این محدوده قیمتی قرار می‌گیرد یا خیر اما سرنی تایید کرد قیمت‌گذاری کنسول به درخواست گیمرها صورت خواهد گرفت. رابین بر این سوال تاکید داشت که آیا گفته‌های سرنی بیان می‌دارد قیمت PS5 کمی بالاتر از حالت عادی خواهد بود ؟ با این حال شاهد هیچ گونه جزئیات بیشتری در این زمینه نبودیم. برای مثال کنسول PS4 با قیمت 400 دلار عرضه شد این در حالی است که PS3 با دو ورژن مختلف 500 و 600 دلاری در اختیار گیمرها قرار گرفت. از گفته‌های سرنی می‌توان نتیجه گرفت قیمت کنسول نسل نهمی سونی هم باید چیزی در این محدود باشد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 − پنج =