اخبار بازی

کنسول PS5 در تعطیلات 2020 عرضه می شود!!!

کنسول PS5 در تعطیلات 2020 عرضه می شود!!! 1

بله. خبر بسیار واضح است. کنسول جدید سونی یعنی Playstation 5 که اسمش نیز همین خواهد بود و سونی نیز آن را تایید کرده در تعطیلات 2020 عرضه می شود. این نکته را Jim Ryan رئیس اجرای سونی در بلاگ پلی استیشن اعلام کرده.

وی جی مگ: آقای Jim Ryan رئیس اجرایی سونی گفته که این کنسول نامش Playstation 5‌ خواهد بود و برای حراج پایان سال 2020 در دسترس خواهد بود. صحبت های آقای رایان خبر از عرضه این کنسول تا چندین ماه دیگر را می دهد ولی تاریخ دقیقی برای آن مشخص نشده است.

همچنین کنترلر PS5 قرار است تکنولوژی های جدیدی را در خود داشته باشد از جمله صفحه لمسی جدید و تکنولوژی تریگرهای(L2/R2) انطباقی که میتوانند با شرایط خاص برنامه نویسی شده رفتارهای مختلفی از خود نشان دهند. مثلا در بازی های رانندگی با توجه به دست اندازها لرزش مختلفی داشته باشند و یا از این قبیل علائم.

Jim Ryan همچنین در مورد بازی  Ghost of Tsushima و عرضه آن برای PS4 صحبت کرد و با توجه به فرضیات ممکن است این بازی برای PS5 و تا 15 ماه دیگر عرضه شود. البته هنوز هیچ چیز مشخص نیست و باید منتظر نظر رسمی سازنده بازی باشیم.

با این حال این خبر بسیار عجیب و شوک کننده بود. چون بازی های بسیاری در حال ساخت برای PS4 است و هیچ کس باور نداشت که به این سرعت کنسول پلی استیشن 5 در دسترس قرار بگیرد. باید منتظر تاریخ دقیق عرضه این کنسول باشیم تا بسیاری از ابهامات برطرف شود.

تحریریه وی جی مگ

تحریریه وی جی مگ

11 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × 5 =

  • والا آقا میثم، ما که با سیلی صورتمونو سرخ نگه داشتیم(با گیم پلی دیدن تو اینترنت این نسلو گذروندیم)، از اول این نسل هر ماه دارم کنسول قیمت می کنم از بازار و حتی 2 بار هم پول داشتم که بگیرم ولی موقعیت جور نشد ): دعا کنید لااقل برای نسل بعد یه فرجی بشه و امثال من که جونشون در میره واسه گیم ولی وضع اقتصادی مملکت دستامونو کوتاه کرده، بتونیم به “آرزومون” تو این کشور برسیم.

    • دوست گرامی بهترین کار بازی کردن بازی های قدیمی عه
      من خودم الان با ps3 دارم mgs legacy collection میزنم و بدون تعصب می گم که کل بازیهای این کالکشن از کل بازیهای این نسل بهتره (با احترام به نیتن دریک و الوی گرامی و البته عمو کریتوس! و آرتور مرگان). البته ps4 هم دارم ولی خب هر سال یک یا دو تا بازی میخرم اونم به صورت کارکرده و بازی آکبند تا حالا تخریدم اصن…
      به قول میثم خان بازی خوب خوبه
      اگر هم از گیمرهایی هستی که از قدیم و ندیم هر چی اومده رو نمیخریدی ، بهترین کار بازی قدیمی عه

  • سلام خسته نباشید ، به نظرتون قیمت تموم شدش تو ایران چقده؟ حدودی !!
    و ایا الان وقت خوبیه که دستگاهامونو بفروشیم؟