اخبار بازی

پیام تبریک کوجیما برای عرضه شدن The Last Guardian به فومیتو اودا

پیام تبریک کوجیما برای عرضه شدن The Last Guardian به فومیتو اودا 1

بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار The Last Guardian در سرتاسر جهان منتشر شد. امروز کارگردان خلاق این بازی فومیتو اودا پیام‌های تبریک فراوانی را دریافت کرد اما در میان آنها یک پیام تبریک بسیار ویژه بود.

هیدئو کوجیما کارگردان خلاق ژاپنی که اثری بی بدیل مانند Metal Gear Solid را در کارنامه دارد در یک توئیت جالب گفت:« پیام به اودا، همین الان نسخه‌ای از The Last Guardian را که برایم فرستادی دریافت کردم. همین الان بازی را شروع می‌کنم. از پیامت ممنونم.» در کنار پیام‌ کوجیما، افراد سرشناس دیگری در صنعت گیم به ستایش اودا و بازی جدیدش پرداختند و تعدای از آنها توسط توئیتر به او تبریک گفتند.

از استودیوی Guerrilla Games آقای Helmen Hulst که در حال ساخت بازی Horizon: Zero Dawn است در توئیتی گفت:« از صمیم قلبم به اودا تبریک می‌گویم که توانست بازی به زیبایی The Last Guardian را ساخته و منتشر کند. کار او الهام بخش تمامی کسانی است که در صنعت گیم فعالیت می‌کنند.» کوجیما در ادامه با توئیتی دو قسمتی بازگشت و در مورد سفر پر مخاطره خودش صحبت کرد. او در توئیت اول اعلام کرد:« در حال حاضر نزدیک به یک سال از روزی که شرکت خودم را تاسیس کردم می‌گذرد. نه موتوری در کار بود، نه دفتری و نه پرسنلی کافی برای شروع کار اما من رویا و هدفی خاص در سر داشتم.» او در توئین دوم اشاره کرد:« هنوز انسان‌هایی هستند که رویاهای شبیه به ما در سر دارند، حالا من آماده به شروع کار هستم باید موتور را روشن کنم.»

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار + هفده =