اخبار بازی

کپکام روی نسخه‌ای جدید از Resident Evil کار می‌کند

کپکام روی نسخه‌ای جدید از Resident Evil کار می‌کند

به نظر می‌رسد علی رغم آن که هنوز یک سال از عرضه Resident Evil 7 نگذشته ولی Capcom به دنبال ساخت یک پروژه جدید از این سری است که یک بازی جدید خواهد بود (نه یک بازسازی).
کارگردان هفتمین نسخه شماره‌دار این سری یعنی Kōshi Nakanishi و کارگردان Resident Evil: Revelations 2 یعنی Yasuhiro Anpo گفتند که در حال کار روی یک پروژه جدید از این سری هستند. در این باره Nakanishi گفته که آن‌ها عاشق وحشت و سری Resident Evil هستند ولی نباید شخصیت‌ها و داستان قدیمی و به جا مانده از نسخ قبل را فراموش کرد. او گفته علاوه‌بر فاکتور ترس باید روی دیگر المان‌های این سری هم توجه داشت. او ادامه داده که افراد زیادی در Capcom مشغول به کارند که Anpo هم یکی از آنان است و در حال کار روی چیز جالبیست. در ادامه هم او گفته که نمی‌تواند جزئیات بیشتری فاش کند ولی منتظر پروژه او باشید.
به هر حال، چندان به نظر نمی‌رسد که این پروژه یک بازسازی دیگر باشد چرا که مصاحبه اصلی در ماه مارس انجام شده و آن وقت، مشخص شده بود که نسخه Revelations پا به نسل هشتم خواهد گذاشت و از سوی دیگر، DLC داستانی نسخه هفتم یعنی Not A Hero و همچنین بازسازی نسخه دوم سری نیز تا آن موقع رسماً معرفی شده بودند پس بعید است هر دوی این اشخاص مهم، روی یک پروژه از قبل معرفی شده کار کنند. به هر صورت هنوز نباید به این خبر خیلی دل خوش کرد ولی Jun Takeuchi به عنوان تهیه کننده نسخه هفتم هم اشاراتی به Resident Evil 8 و طی شدن روند ساخت آن داشته بود.
منبع

دانیال دهقانی

دانیال دهقانی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 − 4 =